پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۰۶۱
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۵

فکرشهر: مدیر سازمان تعاون روستایی استان بوشهر گفت: برای حمایت از گوجه‌فرنگی‌کاران استان بوشهر تاکنون ۳۸ هزار تن محصول آنان خریداری و به کارخانه‌های تولیدرب‌گوجه فرنگی بارگیری شد.

به گزارش فکرشهر، علی قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با بیان اینکه خرید حمایتی از کشاورزان گوجه فرنگی‌کار استان بوشهر از سوم دی‌ماه اجرایی شد اظهار داشت: در پی افت قیمت محصول کشاورزان گوجه‌فرنگی‌کار استان بوشهر طرح خرید حمایتی از سوی وزیر جهاد کشاورزی ابلاغ و اجرایی شد.

وی با بیان اینکه استان بوشهر قطب تولید گوجه فرنگی خارج از فصل است تصریح کرد: برداشت گوجه فرنگی خارج از فصل در استان بوشهر همزمان با آغاز سرما در نقاط سردسیر کشور، برداشت گوجه فرنگی خارج از فصل در استان بوشهر آغاز می‌شود.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان بوشهر با اشاره به اینکه امسال قیمت گوجه فرنگی در مزارع استان بوشهر نسبت به هزینه تولید آن افت کرد گفت: برای جلوگیری از خسارت کشاورزان استان بوشهر طرح خرید حمایتی محصول گوجه فرنگی اجرا شد.

قنبری با اشاره به اینکه هر کیلوگرم گوجه فرنگی غیر از درجه یک برای خارج از استان بوشهر 400 تومان خریداری می‌شود افزود: این محصولات در سبدهای پلاستیکی بسته بندی و با هزینه تعاون روستایی به کارخانه‌های رب گوجه فرنگی خارج از استان بوشهر بارگیری می‌شود.

وی خرید هر کیلوگرم گوجه فرنگی برای کارخانه‌های رب  استان بوشهر را 330 تومان دانست و گفت: این محصول که غیر از درجه یک است بصورت فله بارگیری و تحویل این کارخانه‌ها می‌شود.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان بوشهر از خرید  بیش از 38 هزار تن محصول از گوجه‌کاران استان بوشهر  خبر داد و افزود: در  39 روز گذشته 38 هزار و 148 تن محصول غیر از درجه یک از کشاورزان استان بوشهر خریداری و به کارخانه‌های رب بارگیری شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر