دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۴۱۷
جمعه ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰

فکرشهر: امام جمعه عسلویه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تاکید بر توجه به حل مشکلات مردم در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: مردم از بی‌توجهی مسئولان به حل مشکلات جامعه گلایه دارند چراکه برخی مشکلات ناشی ازکم کاری‌ها و تبعیض‌ها و بی‌عدالتی‌ها  است که رهبر معظم انقلاب اسلامی را نگران کرده است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد  با تاکید بر توجه به حل مشکلات  مردم افزود:  رئیس جمهور در سفر به استان خوزستان بر حل مشکلات مردم این شهرستان تاکید کردند چراکه برخی از مسئولان از جمله  رئیس سازمان حفاظت محیط زیست نسبت به حل مشکلات جامعه توجه جدی ندارند که در سفر به شهرستان عسلویه به عنوان نماینده رئیس جمهور و وجود آلودگی‌های زیست محیطی، این سفر هیچ دستاوردی برای شهرستان عسلویه نداشت.

وی با تاکید بر حل مشکلات آلودگی‌های زیست محیطی در شهرستان عسلویه تاکید کرد:  رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به نمایندگی از رئیس جمهور به شهرستان عسلویه سفر کردند و با توجه به آلودگی‌های زیست محیطی در شهرستان عسلویه  از آلودگی منطقه سخنی نگفتند.

امام جمعه شهرستان عسلویه با تاکید بر ارائه عملکرد مسئولان در اجرایی شدن طرح‌های اقتصاد مقاومتی افزود: باید مسئولان قوای سه گانه عملکرد خود را در زمینه اقتصاد مقاومتی گزارش دهند.

هاشمی‌نژاد با تاکید بر بجای آوردن نماز شکر به سبب بارش رحمت الهی در شهرستان عسلویه گفت: خدمات فرماندار و مسئولان ستاد مدیریت بحران شهرستان عسلویه و منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی قابل ستایش و قدردانی است.

خطیب نماز جمعه عسلویه با تاکید بر بهسازی منازل افرادیکه در جریان بارش باران صدمه دیده‌اند بیان کرد: برخی مسئولان در جریان بارندگی دربعضی مناطق کم کاری کردند چراکه  خطوط تلفن در شهرستان عسلویه بیش از 72 ساعت قطع شد در جریان سیل اخیر نمایندگان استان هم کوتاهی و بی تفاوتی کردند و واکنش آنچنانی نداشتند انتظار از نماینده آن است در کنار مردم  و دلسوز واقعی باشند.

خطیب نماز جمعه عسلویه  با تاکید بر حل مشکلات جاده‌ای در عسلویه خاطر نشان کرد: مدیرکل راه وشهرسازی استان بوشهر برای جلوگیری از بروز  اتفاقات جدید نسبت به حل مشکلات برخی جاده‌های کوهستانی عسلویه اقدام کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر