دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرپرست اداره کل بهزیستی استان بوشهر در باره سند کنترل کاهش طلاق گفت: با توجه به تغییر رویکرد زندگی و صنعتی شدن، آسیب های اجتماعی از جمله طلاق نیز رو به افزایش است...
کد خبر: ۳۲۲۴
چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۳:۲۲

فکرشهر: سرپرست اداره کل بهزیستی استان بوشهر در باره سند کنترل کاهش طلاق گفت: با توجه به تغییر رویکرد زندگی و صنعتی شدن، آسیب های اجتماعی از جمله طلاق نیز رو به افزایش است.

به گزارش فکرشهر، کرمی با اشاره به روند افزایش طلاق در استان بوشهر اظهارکرد: با توجه به روند افزایشی آمار طلاق در استان بوشهر برای کنترل، کاهش و راهکارهای عملیاتی آن باید برنامه ریزی اصولی انجام شود.

کرمی اضافه کرد: در این ارتباط پارسال 812 نفر از کسانی که متقاضی طلاق بودند به مراکز مشاوره بهزیستی ارجاع شدند که از این تعداد 148 مورد سازش کردند.

وی یادآورشد: همچنین پارسال شش هزار و 645 مورد خدمات مددکاری، 72هزار و 986 مورد آموزش مهارت های زندگی، چهار هزار و 789 مورد آموزش پیش از ازدواج را فراگرفتند.

کرمی گفت: بسیاری از قسمت های سند کنترل کاهش طلاق در استان بوشهر هنوز به علت محدودیت اعتبارات عملیاتی نشده که انتظار می رود در این بخش با بهزیستی همکاری شود.

وی افزود: براساس بررسی ها دخالت اطرافیان، اعتیاد، خیانت زوجین، تنفر و طلاق عاطفی از جمله مهم ترین علل طلاق در استان بوشهر است.
منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر