سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۳۱۰۱
جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴

فکرشهر: فرماندار تنگستان از برنامه‌ریزی و تلاش برای بهسازی مدارس تخریبی و تجهیز و تعمیر مدارس شهرستان تنگستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عادل دهدشتی در سی و سومین یادواره بزرگداشت مقام معلم در تنگستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز معلم، عنوان کرد: یکی از مباحثی که امروز در همه کشورها به عنوان اصلی بدیهی و پذیرفته شده در راستای توسعه متوازن و پایدار از آن نام برده می‌شود، ظرفیت نیروی انسانی توانمند است.

وی اضافه کرد: امروزه در همه کشورهای توسعه یافته، بیش از آنکه تفاوت را در ساختار صنعتی و مبتنی بر تکنولوژی این کشورها شاهد باشیم، این تفاوت را در ظرفیت نیروی انسانی آنها می‌بینیم.

فرماندار تنگستان بیان کرد: برای رسیدن به توسعه متوازن و پایدار، می‌بایست دولت‌ها در حوزه تعلیم و تربیت، هر چه را که از منابع اعتباری، سخت افزاری و نرم افزاری دارند، برای این مهم بکار گیرند.

دهدشتی با عنوان این موضوع که نظام آموزش و پرورش ما با آن نقطه مطلوب فاصله دارد، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که در همین دولت انجام شده، شاهد توجه ویژه به آموزش و پرورش بوده‌ایم، به شکلی که از حیث میزان تخصیص منابع اعتباری به آموزش و پرورش، از سال ۹۲ تا به امروز افزایش قابل توجهی را شاهدیم.

فرماندار تنگستان در مورد وضعیت آموزش و پرورش در استان بوشهر گفت: توجه استان بوشهر به آموزش و پرورش نیز، توجه ویژه‌ای بوده است، که یکی از مصادیق آن در راستای مولفه تربیت نیروی انسانی کارآمد، کسر ۱۲ درصد ارزش افزوده دهیاری هاست که برای تقویت بنیه علمی انجام می‌شود.

دهدشتی در تشریح وضعیت آموزش و پرورش شهرستان تنگستان نیز گفت: در همین شهرستان طبق گزارشی که از آموزش و پرورش به من رسیده، منابع خوبی برای تقویت و برگزاری کلاس‌های کنکور و پرورش دانش‌آموزان نخبه هزینه شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم در سال جدید با تخصیص اعتبارات، بتوانیم در بحث مدارس تخریبی و تجهیز و تعمیر مدارس شهرستان، کارهای خوبی را انجام داده و رضایت‌مندی این قشر را ایجاد کنیم.

این مقام مسئول اضافه کرد: در شهرستان تنگستان برای رفع مشکلات بیش از هر چیزی، به‌ویژه در حوزه آموزش و پرورش، به حضور و مطالبه‌گری خود فرهنگیان و به ظرفیت و تربیت نیروی انسانی توانمند نیاز داریم.

این یادواره در سالن دبیرستان نمونه نرجس اهرم، با حضور معاون اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، مدیران و اعضای شورای اداری شهرستان و معلمین و فرهنگیان تنگستانی برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر