يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۳۱۴۹
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۵

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: طبق گزارش ثبت احوال استان، آمار ازدواج نسبت به سال قبل سه درصد رشد داشته است.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند ظهر شنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان استان بوشهر اظهار داشت: امسال نیز اداره کل ورزش و جوانان استان با همکاری دستگاه‌های مرتبط و بهره‌گیری از نخبگان دانشگاهی و اجتماعی چشم‌انداز موضوع ازدواج در استان را تدوین کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: یکی از مظلومیت‌های دولت تدبیر و امید عدم اطلاع رسانی مناسب خدمات ارزشمند دولت به جامعه بوده است.

وی در ادامه گفت: با روی کارآمدن دولت تدبیر و امید در بحث اشتغال جوانان استان بوشهر ۸۵ میلیارد تومان تسهیلات ارائه شده و این در حالی است که در دو دولت نهم و دهم کل پرداختی ها ٣٣ میلیارد تومان بوده است.

گراوند بیان کرد: همچنین با دستور استاندار بوشهر که توجه ویژه‌ای به بخش جوانان دارد، خانه‌های جوان در تمامی شهرستان‌ها در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان قرار داده شده است.

معاون استاندار افزود: در هفته جوان برنامه‌های متنوعی از سوی دستگاه‌های اداری با همکاری سازمان‌های مردم نهاد مد نظر قرار گرفته شده که امیدواریم صدا و سیمای مرکز بوشهر نیز همانند گذشته همکاری لازم در راستای انعکاس مناسب در هفته جوان داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: طرح نشاط اجتماعی اخیرا در سطح استان اجرایی شده که براساس تقویم ملی و مذهبی جشن های فرهنگی در سطح استان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر