يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر گفت: دفاتر پیشخوان دولت برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان توانمندسازی شوند.
کد خبر: ۳۴۰
سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۰

فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر گفت: دفاتر پیشخوان دولت برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان توانمندسازی شوند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، سعید زرین فر روز سه شنبه در نشست کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت افزود: به منظور ارتقای کمی و کیفی خدمات و رفاه شهروندان، دستگاه های اجرایی باید خدمات قابل واگذاری خود را به بخش خصوصی بسپارند.

وی اضافه کرد: دستگاه های اجرایی باید برنامه ریزی مناسبی برای برون سپاری خدمات قابل واگذاری به بخش غیردولتی داشته باشند و این امر را به عنوان یک سیاست کلی دنبال کنند.

وی اضافه کرد: همچنین دستگاه ها باید نظارت موثری بر ارائه مناسب خدمات واگذار شده توسط دفاتر پیشخوان دولت به مردم باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر یادآور شد: دستگاه های اجرایی مکلف به پیگیری واگذاری خدمات قابل برون سپاری خود از دستگاه مافوق هستند.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری بوشهر نیز در این نشست از راه اندازی سامانه یکپارچه پرداخت قبوض در استان بوشهر خبر داد.

خسرو استوار افزود: این سامانه به صورت پایلوت و با همکاری انجمن صنفی دفاتر پیشخوان دولت در استان و پست بانک راه اندازی شده است.

وی اظهار کرد: این سامانه با قابلیت پرداخت آنلاین قبوض در دفاتر، رصد دستگاه های خدمات دهنده از وضعیت پرداخت قبوض در دفاتر و حذف دریافت پول به صورت دستی طراحی شده است.

استوار هدف از طراحی و راه اندازی این سامانه را کاهش تخلفات موجود در این بخش عنوان کرد.

دبیر کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان بوشهر یادآور شد: این سامانه هم اکنون به صورت آزمایشی در یکی از دفاتر پیشخوان خدمات دولت در شهر بوشهر دردست اجراست. /ص

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر