جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس آموزش و پرورش دشتستان از مشارکت 4 هزار دانش‌آموز در پایگاه‌های تخصصی اوقات فراغت دشتستان خبر داد.به گزارش فکرشهر، سید حسن لواسانی‌فرد در دیدار با رئیس دادگستری دشتستان ضمن تبریک هفته قوه قضائیه اظهار داشت: این دیدار آغازی بر ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی مناسب و تنگاتنگ بین دو دستگاه است تا ضمن آشنایی زمینه آموزش و اطلاع‌رسانی فراهم شود که خود مقدمه‌ای برای کاهش جرم خواهد بود.
کد خبر: ۳۵۱۶
يکشنبه ۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۱

فکرشهر: رئیس آموزش و پرورش دشتستان از مشارکت 4 هزار دانش‌آموز در پایگاه‌های تخصصی اوقات فراغت دشتستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، سید حسن لواسانی‌فرد در دیدار با رئیس دادگستری دشتستان ضمن تبریک هفته قوه قضائیه اظهار داشت: این دیدار آغازی بر ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی مناسب و تنگاتنگ بین دو دستگاه است تا ضمن آشنایی زمینه آموزش و اطلاع‌رسانی فراهم شود که خود مقدمه‌ای برای کاهش جرم خواهد بود.

وی افزود: به منظور استمرار فرآیندهای آموزشی و تسریع در این امر باید از ظرفیت‌ها، امکانات موجود و فرصت‌های منابع علمی، اعم از اساتید مجرب، فضای آموزشی و ... هر دو دستگاه بهره‌برداری مناسب انجام گیرد.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان با تاکید بر نقش آموزش‌های کوتاه مدت در کاهش آسیب‌های ناشی از وقوع انواع جرایم در بین نوجوانان و جوانان خواستار همکاری همه دستگاه‌ها در این راستا شد.

وی یادآور شد: امسال در فصل تابستان چندین برنامه اوقات فراغت در مناطق مختلف اجرایی و عملیاتی می‌شوند که امیدواریم با کیفیت مطلوبی اجرایی شود.

لواسانی‌فرد از مشارکت 4 هزار دانش‌آموز در پایگاه‌های تخصصی اوقات فراغت دشتستان خبر داد و اظهار داشت: این تعداد دانش‌آموز در 17 پایگاه فعالیت می‌کنند.

رئیس دادگستری دشتستان نیز با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله شهید بهشتی و یارانش افزود: دشتستان شرایط خاص و ویژه‌ای دارد که علیرغم داشتن افراد بسیار فهمیده، باسواد و متدین میزان هنجار شکنی در آن بالاست و می‌طلبد که کارگروه‌هایی برای کاهش هنجارشکنی تشکیل شود.

مسلم ذاکری گفت: امیدوار هستیم با برنامه‌ریزی و برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه فرهنگیان در گام اول با اولویت همکاران شاغل زمینه فرهنگ‌سازی فراهم شود.

در این آیین مقرر شد که تفاهم نامه آموزشی با رویکرد پیشگیرانه بین دو دستگاه انجام گیرد.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر