جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس مطرح کرد؛
کد خبر: ۳۶۱۵۸
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از وعده وزیر کشور برای رفع مشکلات اهالی خارگ خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالحمید خدری با اشاره به دیدار خود با وزیر کشور اظهار داشت: در این نشست که در دفتر وزیر کشور برگزار شد در مورد مسائل مختلف در استان بوشهر بحث و گفت‌وگو کردیم و امیدواریم شاهد رفع مشکلات باشیم.

وی از تبدیل چغادک به بخش به عنوان یکی از مطالبات مطرح شده در این نشست یاد کرد و افزود: موضوع ارتقای شهر چغادک در شهرستان بوشهر به بخش در این نشست مطرح شد که با دستور وزیر کشور مراحل نهایی این مهم نیز انجام می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: در این نشست دغدغه‌های اساسی مردم شریف و دریا دل جزیره خارگ را نیز با وزیر کشور مطرح کردیم که برای رفع این مشکلات چاره‌اندیشی شد.

خدری بیان کرد: سه دغدغه اصلی مردم خارگ یعنی، نوع تردد و محدودیت‌هایی که وجود دارد، وسیله تردد و از همه مهمتر اسناد مالکیت مردم صبور خارگ را مطرح کردم.

وی تصریح کرد: با قول قطعی که ایشان دادند و پیگیری‌های استاندار بوشهر و اقتداری که از وزیر کشور سراغ دارم در آینده نزدیک این مشکلات مرتفع می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این دیدار از توجه و عنایت وزیر کشور به مردم خون‌گرم استان بوشهر و همچنین بابت پیگیری‌های فراوان ایشان در حل معضل چندین ساله هلیله و بندرگاه نهایت تشکر و قدردانی کردم.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر