جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۲۵۲
چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۷

فکرشهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در خصوص پروژه‌های نیمه‌تمام ورزش و جوانان در استان بوشهر گفت: تا پایان سال ۱۹ پروژه‌به اتمام می رسد و ۲۱ پروژه نیز آغاز خواهد شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد بهروزیان‌فرد اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید کارهای خوبی در حوزه ورزش در استان بوشهر انجام شده است.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون ۴۱ ورزشکار از استان بوشهر به اردوهای تیم ملی اعزام شدند که از این تعداد ۲۸ نفر آقا و ۱۳ نفر خانم بوده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه از تعداد افراد دعوت شده به اردوهای تیم ملی ۳۱ نفر به عنوان عضو تیم ملی انتخاب شدند، افزود: میزان مدال‌های کسب شده توسط این ملی‌پوشان کسب ۹ مدال جهانی و ۸ مدال آسیایی بوده است که در قالب ورزش‌های تیمی و انفرادی بوده است.

حمایت از ورزشکاران

وی با بیان اینکه یکی از اولویت های اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر حمایت از ورزشکاران است تصریح کرد: در سال‌های اخیر ورزشکاران استان بوشهر بسیار در عرصه‌های مختلف کشوری و بین المللی درخشیدند.

بهروزیان‌فرد خاطرنشان کرد: از این افتخارات می‌توان به آقای گلی مهدی طارمی، معرفی قائدی به عنوان پدیده فوتبال کشور و همچنین حضور پارس جنوبی در لیگ برتر اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلفی در راستای ارتقاء زیرساختهای ورزشی در استان بوشهر انجام شده است، بیان کرد: یکی از کارهای خوبی که در این راستا انجام شده است ساخت استادیوم فوتبال ساحلی در بوشهر بوده است که طبق استانداردهای جهانی ساخته شده و سال گذشته شاهد برگزاری تورنمنت چهار جانبه بین‌المللی فوتبال ساحلی در استان بودیم.

ساخت اسکله و پیست بین‌المللی قایقرانی

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: اواخر مهرماه سال جاری نیز میزبان دومین مرحله تورنمنت فوتبال ساحلی بین المللی حضور کشورهای بیشتر در استان بوشهر برگزار خواهد شد.

وی به ساخت اسکله و پیست بین‌المللی قایقرانی که در سال جاری توسط وزیر ورزش کلنگ‌زنی شد اشاره کرد و گفت: امید است این پیست تا پایان سال به بهره‌برداری برسد و زمینه ای خوبی برای برگزاری اردوها و مسابقات بین المللی شود چراکه طبق استانداردهای جهانی ساخته خواهد شد.

بهروزیان‌فرد در خصوص شرکت ورزشکاران بوشهری در جشنواره‌های داخلی بیان کرد: در سال گذشته ورزشکاران استان بوشهر بالغ بر ۷۰۰ مدال در جشنواره‌های کشوری کسب کردند که انتظار می‌رود امسال شاهد رشد ۱۵ درصدی در این زمینه باشیم.

تکمیل پروژه‌های ورزشی نیمه تمام

وی اعتبارات سال ۹۶ اداره کل ورزش و جوانان تاکنون را ۶۹ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این میزان از اعتبارات نفت، گاز، ارزش افزوده و استانی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در خصوص پروژه‌های نیمه‌تمام ورزش و جوانان در استان بوشهر گفت: تا پایان سال تعداد ۱۹ پروژه ها به اتمام می‌رسند و ۲۱ پروژه نیز آغاز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا پروژه‌ها دارای سطح کیفی بین المللی و شرایط برگزاری مسابقات جهانی در آن وجود داشته باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر