جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۶۰۴
جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴

فکرشهر: سرمربی پارس جنوبی جم گفت: پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان ما را به آینده امیدوار کرد که بتوانیم به جایگاه مناسبی در جدول دست یابیم و این بازی توقعات را نیز از تیم ما بالاتر برده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مهدی تارتار پنجشنبه‌شب در پایان مسابقه پارس جنوبی جم و صنعت نفت آبادان با تقدیر از حمایت‌های تماشاگران پارس جنوبی جم، اظهار داشت: در هیچ جای کشور تماشاگرانی با این شور و شوق را ندیده‌ایم و این حمایت‌ها باعث شد تا به بازی برگردیم.

تارتار ادامه داد: بازیکنان ما لیاقت بسیار زیادی دارند و انتظار داریم که تیم ما بهتر و بیشتر دیده شود و به تیم ملی دعوت شوند؛ هر چند حضور بازیکنان در تیم ملی به ضرر ما است ولی امیدواریم شاهد پیشرفت این بازیکنان و حضور آنها در تیم ملی باشیم.

وی با اشاره به اینکه داور بازی را خوب مدیریت کرد، افزود: در این بازی همدل بودیم و بین دو نیمه بازیکنان عزم خود را جزم کردند تا به موفقیت در این مسابقه دست یابیم و خوشبختانه به حق خود یعنی پیروزی در مسابقه و کسب سه امتیاز دست یافتیم.

سرمربی پارس جنوبی جم افزود: این بازی ما را به آینده امیدوار کرد که بتوانیم به جایگاه مناسبی در جدول دست یابیم و این بازی توقعات را نیز از تیم ما بالاتر برده است.

وی گفت: در تیم ما هر کسی که خوب باشد و در طول هفته بتواند کارهای تیمی مورد انتظار را خوب پیاده کند و عملکرد مطلوبی داشته باشد در ترکیب قرار می‌گیرد و اسم‌ها برای انتخاب ترکیب مهم نیست.

تارتار با بیان اینکه روی کم‌تجربگی گل اول را خوردیم، اظهار داشت: با توجه به اینکه می‌دانستیم صنعت نفت آبادان از روی شروع مجددها خوب کار می‌کند، در طول هفته روی این ضربات تمرین داشتیم ولی روی کم تجربگی گل خوردیم.

وی افزود: بعد از گل دوم که به ثمر رساندیم طبیعی بود که کمی عقب بنشینیم و چشم به ضد حمله داشته باشیم. تیم ما برای هماهنگ شدن به زمان بیشتری نیاز دارد.

سرمربی پارس جنوبی بیان کرد: پس از مسابقه با تیم سپاهان یکی از خبرنگاران گفت که گزارشگر بازی یک طرفه قضاوت کرده است و اگر من انتقادی کردم با همه اصحاب رسانه نبوده‌ام.

وی اضافه کرد: رسانه‌ها در فوتبال از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند و زمینه‌ساز ایجاد شور و شوق بیشتر در فوتبال هستند و ما قدردان همه اصحاب رسانه هستیم.

مسابقه تیم‌های صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم پنجشنبه‌شب در ورزشگاه تختی جم برگزار شد که با نتیجه دو بر یه به سود پارس جنوبی جم پایان یافت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر