يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۷۰۲
يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۲

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی گفت: تا پایان سال جاری زیرساخت‌های بهداشت و درمان دشتی کامل خواهد شد که در سطح استان بی‌نظیر است.

بیمارستان رحیمیان

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، دکتر اصغر بحرانی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح تحول نظام سلامت در شهرستان اظهار داشت: تا کنون ۳۴ هزار و ۱۰۰ نفر در بیمارستان زینبیه خورموج بستری  و ۸۱۸ هزار و ۵۵۰ نفر نیز سراپایی از خدمات این طرح بهره‌مند شده‌اند.

بحرانی بیان کرد: در طرح تحول نظام سلامت در بیمارستان زینبیه خورموج ۲۵ میلیارد هزینه شده که مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان توسط بیماران و مابقی توسط دولت پرداخت‌ شده است و در بخش بهداشت بیش از این مبلغ است که یک ریال هم از مردم اخذ نمی‌کنیم و تمام خدمات رایگان به مردم ارائه می‌شود.

بحرانی با اشاره به این‌که تا پایان سال جاری ان آی سی یو با سه تخت در شهرستان دشتی راه‌اندازی می‌شود، افزود: در سال ۹۵ معادل ۴۰۰ میلیون تومان طرح وارنش فلوراید در مدارس شهرستان دشتی هزینه شده است.

وی بیان کرد: در سال جاری مبلغ ۵ میلیارد و ۸۷۹ میلیون تومان به طرح های بهداشت و درمان شهرستان در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دشتی تأمین اعتبار شده است.

بحرانی خاطرنشان کرد: در سال جاری عملیات اجرایی درمانگاه مسکن مهر خورموج و پایگاه شهید الیاس احمدی این شهر آغاز می‌شود و مرکز خدمات شهیدان توپال شهر بادوله با اعتبار ۳ میلیارد تومان و مرکز خدمات شهید الیاس احمدی در هفته دولت افتتاح می‌شوند.

وی بیان کرد: در سطح بهداشت ۱۳ نفر پزشک عمومی خدمات ارائه می‌دهند که در سطح بیمارستان شش نفر پزشک عمومی و ۱۲ نفر متخصص به‌صورت ثابت خدمات به مردم ارائه می‌دهند که امیدواریم با پیگیری نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی امسال بتوانیم پزشکان متخصصی همچون چشم‌پزشک، ارتوپد، داخلی، زنان و زایمان و رادیولوژی و پوست نیز به متخصصین فعلی به بیمارستان زینبیه خورموج اضافه کنیم.

وی از آغاز عملیات سالن آمفی تئاتر در خورموج خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر هفت خانه بهداشت و چهار پایگاه اورژانس شهری خورموج، کاکی، گلستان و چاوشی در حال احداث هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر