دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۸۳۳۲
شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

فکرشهر: فرمانده تیپ امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: سپاه در حفظ نظام و دفاع از ولی فقیه با هیچ کس تعارف ندارد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمدتقی صفری در نشست با مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر با تاکید بر اینکه سپاه نور چشم ملت ایران اسلامی و ملت‌های مظلوم است، اظهار داشت: بنیانگذار انقلاب اسلامی از همان روزهای اول تاسیس سپاه به خوبی آن را برای همگان معرفی کرد.

فرمانده تیپ امام صادق(ع) استان بوشهر به جایگاه سپاه انقلاب اسلامی در سخنان امام راحل(ره) اشاره کرد و گفت: امام راحل(ره) برای اینکه جایگاه سپاه را معرفی کند می‌گوید: « ای کاش من هم یک پاسدار بودم».

صفری در ادامه با تاکید بر اینکه جایگاه سپاه در ایران، منطقه و ملت‌های آزادی‌خواه، دوست و دشمن کاملا مشخص است، تصریح کرد: استکبار بنای حرکت حرکت‌های میدانی و نگاه سپاه را فهمیده و درک کرده است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن سعی دارد به هر شکل ممکن از حرکت پیش‌رونده سپاه در منطقه جلوگیری کند، افزود: استکبار به هر کاری دست می‌زند تا شاید بتواند قلب‌های تسخیر شده ملت‌ها  توسط سپاه را دوچار دوگانگی کند.

فرمانده تیپ امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه بنای اعتقادی داعش با وجود آمدن داعش نبوده، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی کسانی با تفکرات داعشی پاسداران را سر بریدند تا بتوانند از انتقال انقلاب جلوگیری نمایند اما آنها نمی‌دانستند با این کار درخت اسلام ناب محمدی(ص) توانمندتر و قدرتمندتر می‌شود.

صفری با بیان اینکه ترامپ بطور وحشیانه‌ای اعتقادات، مذهب و تفکر اسلام ناب محمدی(ص) را مورد تهاجم قرار داده است، ادامه داد: آمریکا بدنبال این است که تفکر سردار سلیمانی که همان تفکرات اسلام ناب محمدی است را در منطقه از بین ببرد.

وی با اشاره به اینکه سپاه از متن و شجره تناور الهی بوده و نسل آن از شهید حججی‌ها و احمدی جوان‌ها تربیت‌یافته این خانواده بزرگ است، افزود: تفکرات سپاه در سوریه، عراق و یمن خود را به خوبی نشان داده و همه جهانیان آن را دریافته‌اند.

فرمانده تیپ امام صادق(ع) استان بوشهر به اساس و پایه‌های اصلی سپاه اشاره کرد و گفت: مذهب، تقوا، دشمن‌ستیزی، دفاع از مظلوم، دشمن‌شناسی، شهادت‌طلبی و تابع مطلق ولی فقیه از پایه‌های اصلی سپاه است.

صفری با تاکید بر اینکه دشمن‌شناسی پاسداران انقلاب اسلامی به‌روز است، اظهار داشت: سپاه خادم، سرباز، قربانی و فدائی مردم است.

وی با بیان اینکه پاسداران قبل از اینکه دشمن بخواهد حرکتی علیه نظام کند آن حرکت را شناسایی و جواب می‌دهند، افزود: دشمنان از تشخیص پاسداران در مورد تحرکاتشان در حیرتند.

فرمانده تیپ امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه سپاه در حفظ نظام و دفاع از ولی فقیه با هیچ کس تعارف ندارد، گفت: هر کسی بخواهد به نظام خیانت کند تاوان آن را داده و روسیاه خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر