جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نشست هم اندیشی توسعه شهر سعدآباد با حضور فرماندار دشتستان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، شورای اسلامی شهر سعدآباد و جمعی از مسئولین در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهر سعدآباد برگزار گردید...
کد خبر: ۳۸۳۹۱
دوشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۹

فکرشهر: نشست هم اندیشی توسعه شهر سعدآباد با حضور فرماندار دشتستان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، شورای اسلامی شهر سعدآباد و جمعی از مسئولین در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهر سعدآباد برگزار گردید.

به گزارش فکرشهر، دکتر ارسلان زارع در این نشست گفت: همانگونه که وحدت، انسجام و همدلی مردم و مسوولان از مهم ترین رموز موفقیت نظام جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران بوده است، امروز استمرار این توفیقات نیز مستلزم وفاق، همدلی و انسجام است.

 فرماندار دشتستان در ادامه به اولویت دولت تدبیر و امید در اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی و افزایش تولید و اشتغال و تک رقمی کردن نرخ بیکاری پرداخت و از همه مسئولین خواست تا زمینه ساز اجرای طرح های مختلف اقتصاد مقاومتی به ویژه صنایع مرتبط با کشاورزی در بخش سعدآباد باشند.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری دشتستان، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: از آنجایی که محور توسعه ی دشتستان کشاورزی است، دولت یازدهم به خوبی یکی از مهمترین طرح های مورد نیاز مردم (طرح تحول کشاورزی) را شناسایی و آماده ی اجرا نمود.

 محمدباقر سعادت در خصوص پیگیری های به عمل آمده مسئولان و نماینده مجلس برای فعال سازی پروژه احداث سد دالکی نیز سخن گفت و اظهار امیدواری نمود با تکمیل آن مشکل کم آبی نخیلات بخش سعدآباد حل گردد.

رئیس شورای اسلامی شهر سعدآباد نیز ضمن تشکر از اقدامات به عمل آمده ی دولت تدبیر و امید در شهر سعدآباد خواستار فراهم نمودن زمینه ی اشتغال بیشتر جوانان، افزایش محدوده شهر سعدآباد و تعریض جاده سعدآباد – جتوط – نظرآقا گردید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر