دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مقاله سه نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه های استان بوشهر دربیست وهشتمین  کنفرانس بین المللی AINA  2014 در کشور کانادا مورد پذیرش قرار گرفت و ارائه شد. به گزارش فکرشهر، این کنفرانس معتبر در زمینه سیستم های توزیع شده در سطح بین المللی محسوب شده که از 13 تا 16 ماه می در کشور کانادا برگزار شد و در آن سه نفر از اعضاء هیات علمی دانشگاه های استان بوشهر دارای مقاله مشترک بودند.
کد خبر: ۳۸۴۵
چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۰۵:۵۲

فکرشهر: مقاله سه نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه های استان بوشهر دربیست وهشتمین  کنفرانس بین المللی AINA  2014 در کشور کانادا مورد پذیرش قرار گرفت و ارائه شد. 

به گزارش فکرشهر، این کنفرانس معتبر در زمینه سیستم های توزیع شده در سطح بین المللی محسوب شده که از 13 تا 16 ماه می در کشور کانادا برگزار شد و در آن سه نفر از اعضاء هیات علمی دانشگاه های استان بوشهر دارای مقاله مشترک بودند.

این افراد عبارتند از علیرضا چمکوری عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی و رییس کنونی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج، یاسر منصوری عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی و دانشجوی دکتری دانشگاه ملبورن در استرالیا و سعید طلعتیان آزاد عضو هیات علمی دانشگاه خلیج فارس که به ارائه مقاله تحت عنوان "کمینه کردن هزینه جایگذاری در محیط های گرید" پرداختند. 

کلیه مقالات این کنفرانس با نمایه IEEE  که از نمایه های بسیار معتبر بین المللی می باشد ثبت شده و انتشار می یابد.

به نوشته ی خلیج فارس، این افراد چندین سال در حوزه فناوری اطلاعات و رایانه به فعالیت تحقیقاتی می پردازند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر