چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۸۴۵۷
چهارشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۴

فکرشهر: قطعی 6 ساعته اینترنت در اولین ساعت های روز چهارشنبه در گناوه مشکلات عدیده ای برای مردم بوجود آورد و باعث شد تا امور آنها و ارتباط این شهر با دیگر نقاط داخل و خارج کشور دچار اختلال جدی شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، قطعی اینترنت که از ساعت 08:30 بامداد در این شهرستان آغاز و تا ساعت 13:30 روز چهارشنبه ادامه داشت، باعث اختلال و کندی جدی در امور روزمره مردم و مسافران در سیستم های رایانه ای، فضاهای مجازی، تلفن های همراه و ثابت با خارج از این شهر شد.

همزمان با قطع اینترنت، ارتباط و دسترسی مشترکان به تلفن های همراه و ثابت به خارج از شهر ناممکن و سیستم های رایانه ای ادارات، بانک، خودپردازها، موسسه ها، کافی نت و دفاتر خدمات الکترونیکی با اختلال جدی روبرو شدند طوریکه این وضعیت سبب شد تا مردم برای انجام امورخود معطل و بلاتکلیف بمانند.

گردشگران ومسافرانی که در این شهر حضور یافته بودند، با قطعی اینترنت دچار مشکلات عدیده ای ازجمله عدم دسترسی و ارتباط با خانواده های خود و پرداخت قیمت خریدهای خود در بازار این شهر شدند.

بازاریان نیز که عمده فعالیت و مبادلات آنان از طریق اینترنت و تلفن همراه انجام می شود روز کساد و کم کاری را پشت سرگذاشتند.

آنان اظهارکردند: خریدهای مشتریان بیشتر ازطریق سیستم پوز که با اینترنت اتصال برقرار می شود، انجام می شد که از زمان قطع اینترنت تعداد زیادی از مسافرانی که قصد خرید کالاداشتند نتوانستند از این سیستم استفاده کنند.

بامشکلاتی که بدلیل قطعی اینترنت در این شهرستان بوجود آمد، می طلبد مسئولان مرتبط در جلوگیری از وقوع چنین مسایلی نشست اضطراری برگزار و چاره اندیشی کنند.

یک مقام آگاه در گناوه که خواست نامش در خبر فاش نشود، مشکل بوجود آمده را ناشی از قطع فیبر نوری در محدوده این شهر بر اثر حفاری عنوان کرد و گفت: کارشناسان مربوطه به محض اطلاع به این محل مراجعه و نسبت به برطرف کردن قطعی اقدام کردند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر از نقاط پرتردد و گردشگرپذیر کشور است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر