يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۲۹۹
شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۰

فکرشهر: امام جمعه عسلویه گفت: برای آن فرد دولتی هم متاسفم که می‌گوید ما قیم مردم نیستیم که برایشان خانه بسازیم، این مردم هستند که شما را کسی کردند، این مردم به شما شخصیت دادند، همین مردم دشمن را عقب راندند، این حرف خجالت‌آور است، مسوول بی‌دردی که چنین حرفی می‌زند درد و دغدغه‌ای ندارد.

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه شهر عسلویه اظهار داشت: استان بوشهر دارای منابع گسترده‌ای است که نباید فرد بدون شغلی در آن وجود داشته باشد که نیازمند این هستیم که دولت فکری به حال بیکاران این استان کند.

 وی افزود: بخش عمده‌ای از افراد جویای کار در شهرستان عسلویه دارای تخصص نیز هستند اما همچنان فاقد شغل هستند که این جای سوال دارد.

امام جمعه عسلویه با تبریک میلاد پیامبر اسلام(ص) عنوان کرد: دشمنان اسلام با ایجاد فتنه‌انگیزی در بین مسلمانان به دنبال  تفرقه در بین امت واحده ژیامبر اکرم(ص) هستند که یکی از راه‌هایی که به آن اقدام کرده‌اند، جنگ‌های مذهبی است.

وی تصریح کرد: برادرکشی‌هایی که در کشورهایی مسلمان مانند مصر، سوریه، عراق و بحریندیده می‌شود بر همین اساس است که هر مسلمان هوشیار و بیدار و انقلابی باید مواظب دسیسه‌ها و نقشه‌های دشمن باشد که راه آن تقویت وحدت بین برادران اهل تشییع و تسنن است.

هاشمی‌نژاد  با اعلام این که مقام معظم رهبری بارها خطر تفرقه بین مسلمانان را گوشزد کرده‌ است، گفت: هر فردی که بر خلاف وحدت مسلمین عمل کند اهل تشییع و تسنن نیست.

وی ادامه داد: نباید بهانه دست دشمن بدهیم و آلت دست دشمن شویم،با وحدت به صورت شعاری برخورد نکنیم و در عمل منادی وحدت باشیم و وحدت را نه تنها در هفته وحدت بلکه همیشه مد نظر داشته باشیم چرا که ائمه اطهار(ع) حبل و ریسمان وحدت هستند و باید گرد این ریسمان بگردیم.

امام جمعه عسلویه با اشاره به دیدگاه و منظر علما در خصوص رهبر معظم انقلاب، عنوان کرد: آیت‌الله وحید خراسانی از مراجع بزرگ تقلید گفتند من به آیت‌الله خامنه‌ای ارادت کامل دارم و به ولایت ایشان التزام دارم و تضعیف نظام را حرام می‌دانم، این سید و اولاد پیغمبر(ص) دارد کشور را به خوبی اداره می‌کند.

هاشمی نژاد با اشاره به زلزله کرمانشاه گفت: پس از زلزله مشاهد کردید که ارتش و سپاه و مردم خوب وارد میدان شدند که تحسین برانگیز بود، سپاه کمتر از نیم ساعت حضور پیدا کرد و اگر دیرتر می‌آمدند تلفات بیشتر می‌شد.

وی اظهار داشت: سپاه و ارتش در کنار مردم بودند و مردم نیز پاسخ محبت آنان را دادند، برای آن فرد دولتی هم متاسفم که می‌گوید ما قیم مردم نیستیم که برایشان خانه بسازیم، این مردم هستند که شما را کسی کردند، این مردم به شما شخصیت دادند، همین مردم دشمن را عقب راندند، این حرف خجالت‌آور است، مسوول بی‌دردی که چنین حرفی می‌زند درد و دغدغه‌ای ندارد. درد مردم را احساس نمی‌کند،کسی که هزاران میلیارد ثروت دارد درد مردم را کجا می فهمد.

امام جمعه عسلویه با گرامی‌داشت سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس بیان کرد: نماینده‌ای مثل مدرس می‌خواهد که عزت و شوکت ملت حفظ شود، در حالی که برخی هم مثل این نماینده‌های مجلس هستند که حاضر نیستند نامه تشکر از سردار سلیمانی را امضاء کنند ولی برای سلفی‌گرفتن با آن زن خارجی مسابقه می‌دهند.

وی سردار سلیمانی را افتخار نه تنها جهان اسلام بلکه افتخار همه آزادمردان جهان دانست و گفت: مردم ما باید دقت کنند که به چه نماینده‌ای رای می‌دهند، نماینده مردم ایران باید مثل خود مردم ایران باشد، 

هاشمی‌نژاد اضافه کرد: برای چنین نمایندگانی متاسفیم که دنبال حضور زنان در ورزشگاه‌ها هستند،مردم دنبال آب ونان هستند ولی اینها کجای کار قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر