يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۸۰۹
پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۱

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: مدیران دستگاه های اجرایی در حوزه های مختلف بویژه اقتصاد از حداکثر ظرفیت های قانونی برای خدمت رسانی به مردم استفاده کنند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالکریم گراوند روز چهارشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان عسلویه افزود: برای حل مشکلات فعالان تولیدی و اقتصادی با رویکرد توجه جدی به مقوله مهم اقتصاد مقاومتی برنامه ریزی های لازم صورت گرفته تا موانع فراروی آنها در شهرستان ها بررسی و برطرف شود.

وی بیان کرد: در این ارتباط نشست هایی پیش از برگزاری نشست های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار می شود و پس از کار کارشناسی در ارتباط با مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی در نشست های کارگروه تسهیل تصمیم گیری لازم صورت می گیرد.

گراوند ادامه داد: فلسفه وجودی مدیران خدمت به مردم است و این خدمت رسانی باید از طریق برداشتن موانع فراروی فعالیت های اقتصادی آنها انجام شود.

استاندار بوشهر در ارتباط با مشکل بازاریابی برخی از واحدهای تولیدی شهرستان عسلویه گفت: خرید واحدهای پتروشیمی و صنعت نفت و گاز باید به سمت تولیدات استانی سوق داده شود.

گراوند بیان کرد: برای تحقق این مهم تولیدکنندگان استانی نیز ملزم به افزایش کیفیت محصولات و ارائه آن با قیمت مناسب هستند.

وی گفت: در این ارتباط باید تشکلی برای بازاریایی کالاهای تولیدی استان ایجاد و از این طریق محصولات دارای قابلیت رقابت که در سطح استان تولید می شوند را به واحدهای فعال در منطقه معرفی کنند.

گراوند افزود: برخی از واحدها نیز در زمینه آب، برق و زمین و غیره دارای مشکلاتی هستند که تا سه هفته به مدیران مربوطه فرصت داده شده تا نسبت به تصمیم گیری نهایی برای حل آنها اقدام کنند.

وی تاکید کرد: در این ارتباط مدیران باید با خلاقیت و اختیارات خود گره از مشکلات واحدهای مختلف بگشایند.

استاندار بوشهر با تاکید بر تسهیل فرایند صدور مجوز برای فعالیت سرمایه گذاران بخش های مختلف اظهار داشت: در برخی موارد جواب دهی به سرمایه گذاران تا سه ماه به طول انجامیده که چنین فرایندی به هیچ وجه زیبنده دستگاه های ذیربط نیست.

گراوند، در ارتباط مشکل پرداخت نشدن عوارض آلایندگی شهرستان عسلویه اظهار داشت: از هفته آینده بخشی از اعتبارات آزاد می شود و شهرداران باید در استفاده بهینه از این منابع تلاش کنند.

وی اظهار داشت: در این زمینه شهرداران باید گزارش طرح های خود را به معاونت عمرانی استانداری اعلام کنند و بازدیدهای سرزده نیز در این حوزه در دستور کار قرار گرفته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر