جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۱۳۳
سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲

فکرشهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام در استان بوشهر تکمیل می‌شوند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد بهروزیان‌فرد صبح سه‌شنبه در بازدید از روند اجرای طرح‌های ورزشی در دشتستان اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای به منظور توسعه زیرساخت‌های ورزشی در سطح استان بوشهر صورت گرفته است.

وی از تلاش برای تکمیل پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام در سطح استان خبر داد و بیان کرد: ۴۰ پروژه ورزشی نیمه‌تمام در استان داریم که اگر ۷۰ درصد از اعتبارات مورد نیاز تخصیص یابد در ماه‌های آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به ساخت سکوی تماشاچیان، رختکن‌های ورزشی، جایگاه و پیست تارتان استادیوم تختی برازجان، اضافه کرد: ساخت خوابگاه ورزشی در برازجان نیز پیشرفت خوبی دارد که دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی از تکمیل سالن‌های ورزشی سرپوشیده علی‌آباد، درودگاه و فاریاب در صورت تکمیل اعتبار خبر داد و افزود: طرح‌های ورزشی مهمی در سطح استان در دست اجرا داریم که در صورت تامنین اعتبار در سریع‌ترین زمان تکمیل می‌شوند.

فرماندار شهرستان دشتستان نیز اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌ها و فضاهای ورزشی در سطح شهرستان دشتستان از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم تا نیازهای ورزشکاران تامین شود.

ارسلان زارع خواستار تلاش ویژه برای تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های ورزشی در این شهرستان شد و بیان کرد: اعتبارات ورزشی این شهرستان امسال بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال است

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر