پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۵۶۲
شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵

فکرشهر: معاون شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با تاکید بر اجرای ۲۶ طرح برقرسانی در برازجان گفت: با اجرای این طرح که به ۳۱ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد تلفات سالانه برق در این شهر به میزان چهار هزار و ۶۲۹ مگاوات ساعت کاهش می‌دهد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، صادق زنده‌بودی ظهر امروز در بررسی روند اجرای طرح‌های برقرسانی در دشتستان با تاکید بر توجه به کاهش تلفات برق در استان بوشهر اظهار داشت: هرچه میزان تلفات انرژی کاهش یابد راندمان انرژی و پایداری شبکه ارتقا می‌یابد.

وی با بیان اینکه میزان تلفات انرژی برق در استان بوشهر در سال گذشته به 13.5درصد رسید افزود:  تلفات برق در استان بوشهر با اجرای طرح‌‌های مختلف امسال  کاهش می‌یابد.

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با تاکید بر اجرای 26 طرح برقرسانی در شهر برازجان گفت: اجرای 26 طرح حوزه کاهش تلفات برق برازجان شامل طرح‌هایی از جمله نصب پست توزیع هوایی، اصلاح شبکه فرسوده از طریق تعویض سیم مسی به کابل خود نگهدار، نیازمند 31 میلیارد ریال اعتبار است.

زنده‌بودی  با بیان اینکه این تعداد پروژه برای کاهش تلفات شبکه برق شهر برازجان پیش بینی شده افزود:  پس از تامین اعتبار و اخذ مجوز از شرکت توانیر 26 پروژه برقرسانی در برازجان انجام و به بهره برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: در حال حاضر با توجه به فرسودگی و طولانی بودن شعاع تغذیه فیدرهای فشار ضعیف و در نتیجه وجود ضعف ولتاژهای شدید در این مناطق از شهر برازجان، لزوم اجرای این طرح‏‌ها بیش از پیش ضرورت پیدا کرده است.

معاون شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با تاکید بر اجرای 26 طرح برقرسانی در دشتستان گفت: با اجرای این طرح که به 31 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد تلفات سالانه برق در این شهرستان به  میزان چهار هزار و 629  مگاوات ساعت کاهش می‌دهد.

مجری طرح کاهش تلفات توانیر در شهر برازجان نیز در حاشیه بازدید خود از تاسیسات برق شهر این شهر گفت: اقدامات و مطالعات شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر که برای کاهش تلفات برق مثبت ارزیابی شده و انتظار می‌رود که با تلاش و جدیت بیشتر اهداف کاهش تلفات در برازجان نیز تحقق پیدا کند.

سیدرضا میرزازاده حسینی افزود: با احتساب هزینه تمام شده هر کیلووات ساعت برق و با در نظر گرفتن اثرات کاهش آلایندگی‏‌های زیست محیطی، صرفه‏‌جویی در مصرف سوخت و عدم نیاز به سرمایه‏‌گذاری‏های جدید، متوسط مدت زمان بازگشت سرمایه طرح‏‌ها کمتر از دو سال است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر