سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۶۴۲
چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دیر گفت: شاخص‌های امنیتی این شهرستان مطلوب است.

به گزارش فکرشهر از مهر، سرهنگ فرهاد آراوند ظهر چهارشنبه در مراسم تجلیل از پرستاران بیمارستان امام هادی دیر با تبریک سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س)، اظهار داشت: پرستاران با تاسی از حضرت زینب کبری (ُس) با استقاومت و ایثار همواره در ارائه خدمات به بیماران در تلاش هستند.

وی با بیان اینکه سلامتی و امنیت دو نعمت الهی هستند که همواره مجهول واقع شده‌اند و در عین حال ارتباط تنگانتگی با یکدیگر دارند، افزود: وجه اشترک بین شغل پرستاری و پلیس ارتباط مستقیم با مردم است.

آراوند با بیان اینکه ارزش کار پرستاران قابل سنجش نیست گفت: پرستاران و جامعه پزشکی و همه مسئولان می‌بایست بدون توجه به درجه و جایگاه به گونه‌ای به مراجعه کنندگان خدمات رسانی کنند تا رضایت خداوندی را در پی داشته باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیر گفت: با تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی و حمایت‌های مردم و مسئولان خوشبختانه این شهرستان از ضریب امنیتی قابل قبولی برخوردار است و همه قدردان خدمات انجام شده هستیم.

سرهنگ آراوند اظهار داشت: رسالت نیروی انتظامی تامین امنیت و پناهگاهی برای آحاد جامعه است که در سایه آن شهروندان احساس آرامش و امنیت داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر