يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۶۹۸
سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲

فکرشهر: سرپرست شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت: به بیش از 200 نفر توسط جراح و متخصص چشم و متخصص اطفال در بخش شبانکاره خدمت‌رسانی شد. 

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، مهندس ماریا خویش‌دوست افزود: در اقدامی خداپسندانه دکتر محمد احمد حسینی جراح و متخصص چشم و دکتر حسن مهتدی متخصص اطفال به مردم بخش شبانکاره خدمات درمانی ارایه کردند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: عدالت در دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی از اولویت‌های طرح تحول نظام سلامت بوده است و ازاین‌رو شبکه بهداشت و درمان دشتستان با توجه به نیازهای درمانی هر بخش، پزشکان متخصص به بخش‌های مختلف شهرستان اعزام می‌کند.

مهندس ماریا خویش‌دوست افزود: شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان با همکاری بسیج جامعه پزشکی شهرستان، با اعزام جراح و متخصص چشم دکتر محمد احمد حسینی و دکتر حسن مهتدی متخصص اطفال به بخش شبانکاره خدمات درمانی به مردم این منطقه ارایه کرده است.

وی تصریح کرد: این تیم درمانی یک شبانه‌روز در مرکز خدمات جامع سلامت شبانکاره مستقر و با هماهنگی و برنامه‌ریزی قبلی به ویزیت و درمان بیش از 200 نفر پرداختند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان خاطرنشان کرد: تمام بیماران در مرکز خدمات جامع سلامت شبانکاره توسط متخصصین به‌صورت رایگان معاینه و درمان شده‌اند و بیمارانی که مشکلات چشمی داشتند توسط دکتر احمد حسینی به بیمارستان حضرت قائم بوشهر ارجاع داده شدند که در آنجا نیز با تعرفه دولتی و 50 درصد هزینه خدمات درمانی را دریافت می‌کنند.

گفتنی است، دکتر حسن مهتدی از پزشکان متخصص اطفال کلینیک تخصصی بیمارستان 17 شهریور و دکتر محمد احمد حسینی از پزشکان متخصص بیمارستان حضرت قائم بوشهر می‌باشد که در سال جاری همکاری بسیار خوبی با شبکه بهداشت و درمان داشته‌اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر