شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۴۱۸۲۶
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵

فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به ورود امواج ناپایدار در سطح استان بوشهر گفت: احتمال بارش باران در هفته آینده وجود دارد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، نادر شفیع‌خدایی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده آرامش نسبی جو و دریا طی امروز و فردا است که پیش‌بینی می‌شود غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی از پدیده های غالب باشد.

وی اضافه کرد: انتظار می رود از اواخر وقت فردا (جمعه) با ورود امواج ناپایدار به جو استان به تدریج بر مقدار ابرها در آسمان استان افزوده شود.

شفیع‌خدایی خاطرنشان کرد: با افزایش ناپایداری‌های جوی در برخی از ساعات از روزهای یکشنبه تا دوشنبه در برخی نقاط استان رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش تند باد لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: برای ساعات آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی و در طول روز غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در این مدت جهت باد شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت هشت تا ۲۸ گاهی تا ۳۲ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج ۳۰ تا ۶۰ گاهی تا ۹۰ سانتیمتر خواهد بود.

شفیع‌خدایی افزود: فردا زمان مد اول دریا ساعت دو و ۲۳ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت شش و ۳۰ دقیقه، مد دوم ساعت ۱۳ و سه دقیقه و جزر دوم ساعت ۲۱ و ۳۸ دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر