دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۹۹۱
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۸

فکرشهر: در آئینی با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و مسئولان استانی، معلمان نمونه استان بوشهر تجلیل شدند.

به گزارش فکرشهر از مهر، مدیرکل‌آموزش و پرورش استان بوشهر صبح شنبه در آئین تجلیل از معلمان نمونه استان بوشهر باتبریک هفته معلم و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: امیدواریم ما معلمان با بهره‌گیری از سیره شهید مطهری کار معلمی خود را بهتر و شایسته‌تر انجام دهیم.

ناصر کرمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلمان و فرهنگیان شهید خاطرنشان کرد: در استان بوشهر ۱۱۱ شهید معلم و فرهنگی داریم که افتخاری برای معلمان و فرهنگیان این استان هستند.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر لزوم توجه به نظام تعلیم و تربیت به عنوان اولویت نخست، تصریح کرد: همه مسئولان باید به این موضوع توجه کنند تا آموزش و پرورش جایگاه خود را پیدا کند و بتواند به رسالت اصلی خودش بپردازد.

مدیرکل‌آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد:‌ باور همه ما بر این است که اگر بخواهیم جامعه‌ای پیشرفته و توسعه یافته داشته باشیم باید به آموزش و پرورش توجه جدی صورت گیرد.

وی اضافه کرد: امیدواریم که به جایگاهی برسیم که سایر سازمان‌ها و نهادها وارد کار شوند و در هفته بزرگداشت مقام معلم از معلمان تجلیل کنند و در سال‌های اخیر با تاکید مسئولان استان بوشهر این موضوع شروع شده و اجرا می‌شود و در برخی از مناطق از صفر تا صد مراسم تجلیل از معلمان توسط نهادهای دولتی و مردمی برگزار می‌شود.

کرمی ادامه داد: زیبایی این مراسم و برنامه‌ها این است که مراسم توسط دیگران برگزار شود و معلمان و فرهنگیان همانند دیگر مهمانان در این مراسم حضور یابند و دیگر دستگاه‌ها این تجلیل را انجام دهند.

وی گفت: بدون تردید اگر بخواهیم که تعلیم و تربیت خوبی داشته باشیم باید سه ضلع خانواده، مدرسه و جامعه همراه با هم دست به کار شوند و هیچ‌یک به تنهایی نمی‌تواند تربیت مطلوبی را داشته باشد.

مدیرکل‌آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: نظام برنامه‌ریزی کلان مملکتی باید به مقوله معلم و تربیت و تربیت به عنوان مدار و محور کلان کشوری توجه ویژه داشته باشند تا بهترین و توانمندترین افراد جامعه پا به عرصه معلمی بگذارند و معلمان هم با انگیزه و علاقه بیشتر همه توان خود را به کار بگیرند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر