سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۴۵۱۷
يکشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۱

فکرشهر: استاندار بوشهر از توسعه بخش آبزی‌پروری و کشاورزی در استان خبر داد و گفت: طرح مطالعات علمی تکمیل زنجیره نخیلات در استان بوشهر اجرا می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالکریم گراوند صبح یکشنبه در نشست بررسی ظرفیت‌های علمی و توسعه زیرساخت‌های شهر هوشمند بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در عرصه علمی و صنعتی دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی است که باید از آن استفاده کرد.

وی اضافه کرد: یکی از ظرفیت‌های مهم برای توسعه و پیشرفت استان را منطقه ویژه علم و فناوری دانست و اضافه کرد: باید از قابلیت‌های این منطقه برای توسعه استان استفاده کرد و طرح‌های مختلف در این منطقه اجرا شود.

استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت بالای شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز آموزش عالی، پژوهشی استان بیان کرد: با همکاری سازمان بین‌المللی یونیدو اعتبارات طرح مطالعاتی و علمی کشاورزی و آبزی‌پروری تصویب شده است.

وی خاطرنشان کرد: طرح مطالعات علمی تکمیل زنجیره نخیلات نیز از دیگر طرح‌های مهم در استان بوشهر است که با مشارکت تیم وزارت جهاد کشاورزی اجرا می‌شود که نتیجه آن تحول در بخش کشاورزی و نخیلات است.

گراوند از اختصاص اعتبارات لازم برای اجرای طرح شهر هوشمند بوشهر خبر داد و افزود: برای اجرای طرح مطالعات علمی در دو حوزه کشاورزی و آبزی‌پروری نیز اعتبارات مورد نیاز اختصاص می‌یابد.

وی خواستار استفاده از این فرصت برای توسعه استان در بخش‌های مختلف شد و ادامه داد: دانشگاه خلیج فارس در اجرای طرح‌های شیلات و کشاورزی در منطقه ویژه علم و فناوری نقش مهمی دارد.

استاندار بوشهر با اشاره به اجرای طرح‌های علمی آبزی‌پروری و کشاورزی با همکاری سازمان یونیدو در استان بوشهر، گفت: پیوند همکاری شرکت‌های دانش بنیان، پارک علم و فناوری، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی باید تقویت ش

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر