شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: درچهارماه نخست امسال 500 دستگاه خودرو سواری که در این استان به قاچاق به قاچاق کالا می کردند، توقیف شده اند.به گزارش فکرشهر، سردار حیدر عباس زاده دراین آیین افتتاح کلانتری شماره 13 شهر بنک شهرستان کنگان افزود: این خودرو که در منطقه به ˈشوتیˈ معروف هستند توسط پلیس راه و نیروهای انتظامی مستقر در گلوگاه های استان بوشهر توقیف شده اند.
کد خبر: ۴۵۳۷
سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۳

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: درچهارماه نخست امسال 500 دستگاه خودرو سواری که در این استان به قاچاق به قاچاق کالا می کردند، توقیف شده اند.

به گزارش فکرشهر، سردار حیدر عباس زاده دراین آیین افتتاح کلانتری شماره 13 شهر بنک شهرستان کنگان افزود: این خودرو که در منطقه به ˈشوتیˈ معروف هستند توسط پلیس راه و نیروهای انتظامی مستقر در گلوگاه های استان بوشهر توقیف شده اند.

رانندگان خودروهای سواری معروف به شوتی با تخلیه صندلی های عقب، خودروها را پر از اجناس و کالاهای قاچاق سبک و گران کرده و با سرعت بسیار بالا درجاده های حد و فاصل شهرهای مبدا و مقصد تردد می کنند که در برخی مواقع باعث ایجاد حوادث رانندگی، تصادف می شوند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در چهار ماه نخست سال جاری میزان جرائم خشن نسبت به مدت مشابه سال گذشته دراین استان کاهش 32 درصدی داشته است.

عباس زاده درپایان با تقدیر از عملکرد فرماندهی انتظامی کنگان، از همکاری فرماندار، شهردار و شورای اسلامی شهر بنک در احداث ساختمان کلانتری 13 این شهر تقدیر کرد.

شهر بنک از توابع شهرستان کنگان در 215 کیلومتری جنوب بوشهر قرار دارد.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر