يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۳۷۹
سه‌شنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: اختیارات بانک‌های استانی در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی افزایش یابد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند ظهر سه‌شنبه در نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان بوشهر با تبریک دهه کرامت و سالروز میلاد امام رئوف اظهار داشت: در راستای توسعه اشتغال در استان تلاش خوبی صورت گرفته است.

وی بر لزوم تلاش همه مسئولان برای رفع مشکلات مردم بیان کرد: خدمت‌رسانی به مردم باید مهم‌ترین دغدغه مسئولان باشد و گره‌گشایی از مشکلات و معضلات مردم نیازمند عزم جدی مسئولان است.

استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی افزود: در برابر توقعات و انتظارات مردم در بحث اشتغال باید شبانه‌روزی کار کنیم و مردم نباید درگیر کاغذبازی و بوروکراسی اداری شوند و انتظار است در کمترین زمان ممکن، مشکلات مراجعه‌کنندگان مرتفع شود.

لزوم نظارت کافی بر نحوه پرداخت‌ها

وی خواستار افزایش اختیارات بانک‌های استانی در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی شد و گفت: مدیران و کارشناسان بانک‌ها در استان از نیروهای توانمند و کاربلد هستند و انتظار داریم سقف اختیارات استان در پرداخت تسهیلات به ویژه در تسهیلات اشتغال روستایی افزایش یابد تا شاهد بهبود وضعیت اشتغال و کاهش نرخ بیکاری باشیم.

گراوند تصریح کرد: ضمن افزایش اختیارات بانک‌ها باید نظارت کافی نیز بر نحوه پرداخت‌ها اعمال شود و امیدواریم شاهد تسریع در پرداخت تسهیلات و نتیجتا بهبود وضعیت اشتغال باشیم.

سعید زرین‌فر معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر نیز گزارشی از وضعیت پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در استان بوشهر ارائه کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر