يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
فکرشهر: رییس کمیته داوران هیات فوتبال شهرستان دشتستان از پرداخت حق الزحمه داوران در هفته جاری خبر داد.به گزارش فکرشهر، حسن عباسی، مسئول کمیته داوران هیات فوتبال با اعلام این خبر گفت: باید از داورانی که در طول مدت اخیر در مسابقات فوتبال و فوتسال باشگاه های شهر برازجان یادواره شهدای دهقاید، ادارات برازجان، مدارس فوتبال، بازی های جام رمضان شهر گناوه و بازی های دوستانه به قضاوت پرداخته اند تشکر نمایم.وی افزود: کلیه ی حق الزحمه ها نسبت به سال گذشته افزایش 20 درصدی داشته است و در صدد هستیم با تامین اعتبار این مبلغ را افزایش نیز دهیم.
کد خبر: ۴۵۵۹
چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۳:۴۲

فکرشهر: رییس کمیته داوران هیات فوتبال شهرستان دشتستان از پرداخت حق الزحمه داوران در هفته جاری خبر داد.

به گزارش فکرشهر، حسن عباسی، مسئول کمیته داوران هیات فوتبال با اعلام این خبر گفت: باید از داورانی که در طول مدت اخیر در مسابقات فوتبال و فوتسال باشگاه های شهر برازجان یادواره شهدای دهقاید، ادارات برازجان، مدارس فوتبال، بازی های جام رمضان شهر گناوه و بازی های دوستانه به قضاوت پرداخته اند تشکر نمایم.

وی افزود: کلیه ی حق الزحمه ها نسبت به سال گذشته افزایش 20 درصدی داشته است و در صدد هستیم با تامین اعتبار این مبلغ را افزایش نیز دهیم.

عباسی ادامه داد: علی رغم فشردگی و حجم بالای بازی ها داوران قضاوت و عملکرد خوبی داشته اند.

رییس کمیته داوران هیات فوتبال دشتستان اضافه کرد: بسیار خرسندیم که فرصتی مهیا شد تا داوران جوان شایستگی و توانایی خود را در امر قضاوت به نمایش بگذارند.

عباسی در پایان عنوان داشت: بنا داریم کلاس داوری درجه 3 ویژه آقایان و بانوان در برازجان برگزارکنیم و در همین جا از علاقه مندان جهت شرکت در کلاس دعوت به عمل می آوریم.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر