دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۸۱۰
جمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷

فکرشهر: امام جمعه وحدتیه گفت: مردم منتظرند تا قوه قضاییه وارد عمل شود و یا اخلالگران اقتصادی، اختلاسگران و مفسدان قاطعانه برخورد شود. کسی که سکه و ارز در اختیار مشتی دزد و غارتگر قرار داده باید به اشد مجازات برسند و هیچ مسامحه‌ای در کار نباشد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سید یعقوب موسوی اظهار داشت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم که دشمنان انقلاب تماما بسیج شده اند تا مردم ایران نتوانند جشن چهل سالگی را بگیرند و ملت باید هوشیار باشند.

وی بیان داشت: مدت چهل سال است که دشمنان علیه نظام اسلامی توطئه کرده‌اند و همیشه به لطف خدای بزرگ و رهبری آگاه و اتحاد ملت نقشه آنان نقش بر آب شده و امیدوار هستیم در این برهه نیز که همه آنان به میدان آمده‌اند مایوس و نا امید شوند و برای همیشه شکست بخورند.

امام جمعه وحدتیه تاکید کرد: اعتراض و تجمع برای یک موضوع حق مسلم مردم است که در سایه تجمع آرام مشکل خود را مطرح کنند و مطالبه حق کنند اما با هوشیاری کامل که دشمن مخرب نتواند بین آنان نفوذ کنند و نا امنی بوجود آورند.

وی تصریح کرد: کسانیکه هیچ‌گونه تعهدی نسبت به انقلاب و نظام ندارند نباید در پست‌های کلیدی قرار بگیرند و نسبت به اموال عمومی بی‌تفاوت باشند و عامل نفوذی دشمن باشند که هوشیاری ملت را می طلبد.

موسوی بیان داشت: دولت باید به جوانان خوش فکر و خلاق اعتماد داشته باشد و در واگذاری پستهای کلیدی و حساس اقدام کند.

وی گفت: مردم برای حفظ انقلاب و نظام اسلامی خون‌های زیادی داده‌اند و شهدای زیادی تقدیم داشته‌اند که مسئولین باید قدردان این شهدا و حافظ اموال مردم باشند.

امام جمعه وحدتیه گفت: بعضی از دولتمردان نظام در خواب هستند و یا خود را به خواب زده اند و نیروی نفوذی دشمن شده اند و اموال مردم را در قالب فروش ارز و سکه در اختیار غارتگران و دزدان قرار داده‌اند که این افراد باید محاکمه شوند و بیش از این با احساسات مردم بازی نکنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر