يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۸۴۸
چهارشنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۹

فکرشهر:  استاندار بوشهر گفت: دستگاهی باید به عنوان دستگاه اجرایی برتر در استان معرفی شود که بیشترین گره‌ها را از مشکلات مردم باز کرده باشد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند ظهر چهارشنبه در بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی اظهار داشت: دستگاهی برتر است که به دنبال باز کردن گره‌ای از کار مردم است و مردم نیز از عملکرد آنها رضایت داشته باشند.

وی با بیان اینکه این جشنواره باید به صورت هدفمند و نه نمادین برگزار شود، افزود: این جشنواره برای ارزیابی هر اداره باشد که ضعف‌های خود را بشناسد و آن را رفع کند.

استاندار بوشهر با اشاره به راه‌اندازی میز خدمت در ادارات استان، گفت: میز خدمت باید به معنای واقعی تسهیل کننده کار مراجعه کنندگان باشد.

گراوند عنوان کرد: مردم از پروژه های نیمه کاره گلایه مند بودند که اکثر آنها از سال ۸۹ آغاز شده بود و این دولت با ۵۰ تا ۸۰ درصد پیشرف آنها را دریافت کرد.

وی با اشاره به وضعیت بد مالی در دولت تدبیر و امید عنوان کرد: در دولت قبل کمبود مالی وجود نداشت و نمی‌دانستند چگونه هزینه کنند اما در دولت تدبیر و امید علیرغم کمبود مالی این منابع بخوبی هدایت شده است.

وی خاطر نشان کرد: در استان بوشهر ۴۳۹ پروژه در هفته دولت با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد به بهره برداری رسید.

استاندار بوشهر  خطاب به مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی گفت: مدیر نباید نسبت به شعارهای دولت متفاوت باشد و باید در این مسیر گام بردارند.

وی بیان کرد: دولت دو گروه افراطی در داخل و خارج کشور دارد که قصد تضعیف نظام و دولت را دارند.

گراوند بیان کرد: برخی افراد خود را حامی مقام معظم رهبری عنوان می کنند اما در عمل به صحبت های رهبری توجهی نمی کنند.

استاندار بوشهر عنوان کرد: همه با جناح‌ها، گروه‌ها و دیدگاه‌های خاص باید در کنار یکدیگر برای سربلندی نظام تلاش کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر