شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۹۴۳
شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۶

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: توانمندی‌های استان بوشهر در عرصه صنایع دریایی به‌خوبی استفاده شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر شنبه در آئین بارگیری سکوی دریایی فاز ۱۴ پارس جنوبی اظهار داشت: تکیه بر توان داخلی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در همه زمینه‌ها باید به توان داخلی تکیه کنیم.

وی با اشاره به اینکه در عرصه سازندگی شاهد اقتدار و توانمندی بالای جوانان این مروز و بوم بوده‌ایم، تصریح کرد: برای دستیابی به توسعه و پیشرفت راهی جز استفاده از توان داخلی نداریم.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه ایران در مقابله تحریم‌های ظالمانه آمریکا و جهان غرب قرار دارد افزود: در شرکت صدرای بوشهر شاهد تحقق کارهای بزرگی در ساخت سازه‌های پیچیده فرآوری گاز هستیم.

وی ساخت سازه‌های دریایی پیشرفته در بوشهر را بیانگر جهاد اقتصادی و توان بالای نیروهای داخلی عنوان کرد و ادامه داد: سپاه پاسداران از زمان تاسیس تاکنون توانمندی خود را در زمینه‌های مختلف نشان داده است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه سپاه دارای توانمندی بالایی در عرصه‌های فرهنگی، علم، فناوری، عمرانی و پیشرفت است، تصریح کرد: سپاه پاسداران الگویی مناسب برای جهاد در همه ابعاد است.

وی با بیان اینکه سپاه در عرصه اقتصاد و تولید اقتدار خود را در ساخت سکوی فرآوری نشان داد افزود: تولید و ساخت سکوی پارس جنوبی در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء حماسه تولید در امور بین‌المللی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر از شرکت صدرا به عنوان جزیره تولیدات استراتژیک صنعت دریایی یاد کرد و گفت: امیدواریم با ثبت سفارش‌های جدید شاهد رونق تولید و توسعه اشتغال در این جزیره باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر