يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: یک عضو شورای شهر بوشهر گفت: ساماندهی وضعیت سکونتگاه ساکنان عمارت برازجانی ها در خیابان بیسم شهر بوشهر باید انجام شود.به گزارش فکرشهر، اصغر گورکی روز سه شنبه در نشست شورای شهر بوشهر افزود: این عمارت دردوران دفاع مقدس به وسیله بنیاد مهاجرین جنگ تحمیلی در اختیار 65 خانوار جنگ زده قرار گرفت ولی اکنون افرادی مدعی مالکیت آن شده و ضرورت دارد تا دولت جایگزینی برای آنها پیش بینی کند.وی اظهارکرد: با توجه به این که این افراد بیشتر زیرپوشش کمیته امداد و سایر نهادهای حمایتی هستند و قدرت تامین سرپناه در جای دیگری را ندارند ساماندهی وضعیت آنان ضروری است.
کد خبر: ۴۷۱۰
سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۴

فکرشهر: یک عضو شورای شهر بوشهر گفت: ساماندهی وضعیت سکونتگاه ساکنان عمارت برازجانی ها در خیابان بیسم شهر بوشهر باید انجام شود.
به گزارش فکرشهر، اصغر گورکی روز سه شنبه در نشست شورای شهر بوشهر افزود: این عمارت دردوران دفاع مقدس به وسیله بنیاد مهاجرین جنگ تحمیلی در اختیار 65 خانوار جنگ زده قرار گرفت ولی اکنون افرادی مدعی مالکیت آن شده و ضرورت دارد تا دولت جایگزینی برای آنها پیش بینی کند.

وی اظهارکرد: با توجه به این که این افراد بیشتر زیرپوشش کمیته امداد و سایر نهادهای حمایتی هستند و قدرت تامین سرپناه در جای دیگری را ندارند ساماندهی وضعیت آنان ضروری است.

گورکی بیان کرد: در زمان استاندارسابق بوشهر وعده واگذاری 65 واحد مسکن مهر به ساکنان این عمارت داده شد ولی این مهم با تغییر و تحولات مدیران به فراموشی سپرده شد.

وی ادامه داد: ساکنان این محله بیش از 20 روز است که از سوی اداره برق تحت فشار هستند به همین دلیل تعیین وضعیت و ساماندهی این افراد ضروری است.

عضو شورای شهر بوشهربیان کرد: همچنین در پشت پمپ بنزین خیابان طالقانی نیز ساخت و سازهای غیرمجاز صورت می گیرد که نیاز است از هم اکنون با متخلفان برخورد شود تا در آینده شاهد مشکلاتی در این زمینه نباشیم.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر در این نشست گفت: عمارت های شهر بوشهر نماد تاریخ و قدمت این شهر هستند و باید در حدتوان در نگهداری و مرمت آنها تلاش کنیم.

ندا عبدالله زاده افزود: ساماندهی ساکنان این عمارت ها فقط با شعار دادن محقق نمی شود و نیاز است اقدام عملی در این زمینه صورت گیرد.

وی یادآور شد: عمارت ملک یکی از عمارت های مهم شهر بوشهر است ولی وضعیت داخل آن بسیار ناپسند و نامطلوب است.

عبدالله زاده اضافه کرد: اگر ساکنان این عمارت برای تامین مسکن از وضعیت مالی مناسبی برخوردار نیستند نیاز است به منظور حفظ این عمارت قدیمی دستگاه های مربوط به فکر تامین مسکن برای ساکنان آن باشند.

وی گفت: در شورا باید کمیته ای برای رسیدگی به وضعیت عمارت هایی مانند عمارت ملک که وضعیت آن مطلوب نیست تشکیل شود. 

منبع: ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر