شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از عصر امروز سامانه جدید بارشی وارد این استان می شود...
کد خبر: ۴۸۸۱۰
يکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۴

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از عصر امروز سامانه جدید بارشی وارد این استان می شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، پیام مساعدی افزود: از عصر امروز و روز دوشنبه با نفوذ یک سامانه بارشی از سمت شمال غرب خلیج فارس، آسمان در برخی مناطق استان و بویژه نواحی شمال و مرکزی گاهی تمام ابری همراه با رگبار پراکنده باران، رعد و برق، وزش تندباد لحظه ای و احتمال ریزش تگرگ پیش بینی می شود.

وی بیان کرد: همچنین با توجه به وزش باد قابل ملاحظه و گاهی تندبادهای لحظه ای روی دریا بویژه مناطق شمالی و غربی خلیج فارس و سواحل شمالی و مرکزی استان ( از بندر دیلم تا مطاف) ارتفاع موج دریا در برخی ساعت ها افزایش و خلیج فارس مواج و متلاطم شود.

مساعدی ادامه داد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، به تدریج افزایش ابر و از اواخر وقت امروز همراه با رگبار پراکنده باران، رعد و برق و وزش تندباد لحظه ای و صبحگاه در قسمت های جنوب این استان همراه با مه رقیق پیش بینی شده است.

وی گفت: در این مدت جهت وزش باد بطور غالب جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت 8 تا 30 کیلومتر در ساعت و از امشب در نواحی شمالی و مرکزی استان 12 تا 38 کیلومتر در ساعت و گاهی بیش از 50 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

مساعدی ادامه داد: در 24 ساعت آینده ارتفاع موج دریا 30 تا 90 سانتی متر و از امشب در سواحل شمالی و مرکزی استان 90 تا 150 و گاهی تا 210 سانتی متر پیش بینی شده است.

وی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت 00:33 بامداد، مد اول دریا ساعت 06:21، جزر دوم ساعت 13:04 و مد دوم ساعت 19:46 خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر