يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: هم اکنون 10 هزارو 82 معتاد در42 مرکزدرمانی دراین استان فعال هستند.به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، ارسطو ترکمان منش روزدوشنبه در نشست کمیته توسعه مشارکت های مردمی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر افزود: 25 سازمان مردم نهاد در برنامه های مختلف پیشگیری از اعتیاد در استان بوشهر فعالیت می کنند که 13 تشکل آن در بخش پیشگیری از اعتیاد، هشت تشکل در درمان و چهار تشکل در کاهش آسیب ها فعال هستند.
کد خبر: ۴۹۲۲
سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۱

فکرشهر: رییس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: هم اکنون 10 هزارو 82 معتاد در42 مرکزدرمانی دراین استان فعال هستند.
به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، ارسطو ترکمان منش روزدوشنبه در نشست کمیته توسعه مشارکت های مردمی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر افزود: 25 سازمان مردم نهاد در برنامه های مختلف پیشگیری از اعتیاد در استان بوشهر فعالیت می کنند که 13 تشکل آن در بخش پیشگیری از اعتیاد، هشت تشکل در درمان و چهار تشکل در کاهش آسیب ها فعال هستند.

وی اضافه کرد: سال گذشته 400 نفر در استان بوشهر ترک اعتیاد کردند که این مهم با تلاش سازمانهای مردم نهاد انجام شد.

رییس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر اظهار کرد: پارسال 500 میلیون ریال به سازمانهای مردم نهاد پیشگیری از اعتیاد پرداخت که این مبلغ در عرصه های فرهنگی، پیشگیری و بیمه مسوولیت هزینه شد و آثار مفیدی در پی داشت.

ترکمان منش با بیان این که پارسال 850 میلیون ریال در درمان معتادان هزینه شد گفت: برای اشتغال زایی معتادان پس از ترک و اجرای دو طرح اشتغال زایی برای آنان 180 میلیون ریال و همین مقدار نیز برای بیمه مسوولیت معتادانی که ترک کرده اند، پرداخت شده است.

وی افزود: از 42مرکز درمانی معتادان در استان بوشهر 28 مرکز آن درمان سرپایی و 12 مرکز بستری و نگهداری و دو مرکز مشاوره ای هستند.

رییس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با بیان این که در چهار ماه نخست امسال کارگاه های آموزشی پیشگیری از اعتیاد برگزار شده است گفت: در دو شهر بوشهر و برازجان شش کارگاه آموزشی برپا شده که برای توانمند سازی مردم برای مقابله با آسیب های اجتماعی فعالیت کردند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر