يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۹۳۹۷
چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۴:۲۴

فکرشهر:  کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: طی امروز تا روز جمعه وقوع بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد، در برخی از نقاط استان دور از انتظار نیست.

به گزارش فکرشهر از مهر، پیام مساعدی اظهار داشت: همان‌طور که انتظار می‌رفت در روزهای گذشته شاهد بارش‌های خوبی در نقاط مختلف استان بوشهر بودیم و سامانه‌های جدید بارشی نیز از هفته آینده وارد استان می‌شود.

وی اضافه کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که طی امروز تا روز جمعه نیز وقوع بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد، در برخی از نقاط استان بویژه بر روی دریا و نوار ساحلی دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر افزود: طی این مدت بخصوص در روزهای پنج شنبه و جمعه به سبب وزش باد و گاهی تندبادهای لحظه‌ای خلیج فارس بویژه قسمت‌های شمالی و مرکزی در برخی ساعات مواج و متلاطم خواهد بود.

وی ادامه داد: برای ساعات آینده آسمان استان بوشهر کمی تا نیمه ابری طی ساعاتی افزایش ابر همراه با بارش باران گاهی رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد بویژه بر روی دریا و نوار ساحلی استان پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی بیان کرد:‌جهت وزش باد غالباً جنوب شرقی تا شمال شرقی گاهی شمال غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ گاهی تا ۴۲ و از فردا در مناطق شمالی و مرکزی گاهی بیش از ۴۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: طی این مدت ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی تا ۱۵۰ سانتی متر و از فردا در سواحل شمالی و مرکزی استان گاهی بیش از ۱۸۰ سانتیمتر خواهد بود.

وی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت دو و ۵۲ دقیقه بامداد، مد اول دریا ساعت هشت و ۴۹ دقیقه، جزر دوم ساعت ۱۴ و ۹ دقیقه و مد دوم ۲۰ و ۴۳ دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر