جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۰۲۷
سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۸

فکرشهر:  مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: مددجویان مناطق پیرامونی پارس جنوبی برای اشتغال در صنایع این منطقه حمایت می‌شوند.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید پیروز موسوی عصر سه‌شنبه در نشست با مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: کمیته امداد یکی از استوانه های اصلی این نظام است که در کنار سایر ساختارهای انقلابی نقشی تعیین کننده در تداوم انقلاب داشته است.

وی افزود: نظام نیز در طی چهل سال گذشته نگاه ویژه ای به مردم به عنوان ولی نعمتان خود داشته است.

موسوی تصریح کرد: تلاش ما این ات که در حوزه مسئولیت اجتماعی نگاه ویژه ای داشته باشیم که یک بخش آن توجه به مردم و به خصوص اقشار حروم جامعه است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بیان کرد: با کارکرد کمیته امداد آشنایی کامل دارم و در سمت های پیشین نیز در حد توان نگاه خاصی به خانواده های تحت حمایت داشته ام.

وی عنوان کرد: بودجه جاری دولت به تنهایی قادر به محرومیت زدایی نیست و طبیعی است که در کنار کمیته امداد خواهیم بود تا بتوانند زمینه کاهش محرومیت را فراهم سازند.

موسوی بیان کرد: در حوزه اشتغال اگر افرادی در مناطق پیرامونی پارس جنوبی تحت حمایت کمیته امداد وجود داشته باشند حاضریم با توجه به نوع تخصص آنها زمینه سازی لازم برای اشتغال آنها فراهم سازیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر