سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۲۱۰
يکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۹

فکرشهر: مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: عمده فعالیت بیمه‌ای استان بوشهر در مراکز صنایع نفت، گاز و پتروشیمی است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبداله شیرکوند اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی بعنوان بزرگترین نهاد بیمه‌ای کشور است که بیش از ۴۲ میلیون نفر از خدمات سازمان استفاده می‌کنند و بیش از سه میلیون ۷۰۰ هزار نفر مستمری بگیر هستند که بیش از شش هزارمیلیاردتومان مستمری بصورت ماهیانه پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه عمده فعالیت بیمه ای استان بوشهر در مراکز صنایع نفت، گاز و پتروشیمی فعال است افزود: جزیره خارگ یکی از مراکز مهم صنعتی در کشور است و بیش از ۱۰ هزار و ۳۴۹ نفر بیمه شده، ٣١٦ نفر از کار افتاده، بازنشسته و بازمانده که از خدمات بیمه ای این سازمان در جزیره خارگ استفاده می کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر تصریح کرد: استفاده از الگوهای آماری یکی از عوامل مهم برای تصمیم‌گیری در هر سیستم خواهد بود و یک تیم متخصص برای بهسازی سامانه آمار سازمان در اداره کل استان مستقر و تمام موارد مورد نیاز این سامانه را بهسازی کرده‌اند، خروجی این بهسازی تصمیم گیری و بهسازی عملکرد ادارات تابعه در استان خواهد بود.

شیرکوند با اشاره به اینکه خدمات ارائه شده توسط این سازمان در راستای رضایت مندی عموم اهالی شریف استان بوشهر خواهد بود خاطرنشان کرد: طرح دیدارهای مردمی مدیرکل، معاون بیمه‌ای و معاون اداری مالی در همه شعب استان بوشهر در روزه های یک شنبه برگزار خواهد ش.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این دیدار و نشست‌ها رفع مشکلات احتمالی اهالی شریف استان بوشهر و هم افزایی بین ادارات و شعب استانی است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: قصد داریم  استان بوشهر را در حوزه ارزیابی در سال ۹۷ به جایگاه واقعی خود برسانیم. سیستم نوبت دهی الکترونیکی بصورت سراسری راه اندازی شده که باعث تسریع در امور ارباب رجوع خواهد شد و می توان گفت مدت حضور ارباب رجوع در شعب بسیار پایین خواهد آمد.

وی افزود: اتباع خارجی که کشور آنها عضو مقاوله نامه ۱۹ سازمان بین المللی کار ILO  هستند و در سایر کشورهای عضو اشتغال دارند، تابع قوانین بیمه و بازنشستگی کشور خود بوده و در کشور مقصد صرفا می بایست با پرداخت سه درصد از دستمزد دریافتی به دلار بعنوان حوادث ناشی کار ودر صورت بروز حادثه از خدمات درمانی استفاده کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر