دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۹۳۲
شنبه ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۲

فکرشهر: امام جمعه عسلویه گفت: وزیر نفت اکیدا سفارش کرد گرفتاری های محیط پیرامونی و شهرستان های همجوار منطقه انرژی پارس حل شود اما چهار سال گذشت کاری انجام نشد.

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت الاسلام سیدعلی هاشمی نژاد امام جمعه عسلویه در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: اگر بر کسی تکلیف شد که باید سمتی را بر عهده گیرد باید با قوت کار را انجام و اگر تکلیف نبود نرود.

امام جمعه عسلویه افزود: بعضی برای همین نمایندگی مجلس چقدر دست و پا می زنند اگر برای خدا نباشد چه ارزشی دارد؛ برخی خودشان را به آب و آتش می زنند پیش این و اون سر خم می کند این مجلس و اون مجلس می روند یا اگر صلاحیتش تایید نشد چه می کنند این عقل و تدبیر نیست. وظیفه شما بوده در صحنه بیایید اگر نشد و انتخاب نشدید دیگران را تخریب نکنید.

وی افزود: حرکت زشت یک نماینده مجلس بی ادب و بی شخصیت برای ما تعجب آور است، تعجب از رئیس مجلس و همکارانش است که می گویند باید از همکارمان دفاع کنیم. باید از آن مامور وظیفه شناس تشکر کرد که برایش فرقی نمی کند مردم عادی است یا نماینده مجلس است، مجلسی که چنین نمایندگانی دارد ما چه انتظاری داریم.

امام جمعه عسلویه  5 دی سالروز تاسیس سپاه حفاظت فرودگاه و استقرار سپاه پاسداران در فرودگاهها با فرمان حضرت امام(ره) را تبریک گفت و افزود: بیش از 130 مورد هواپیمایی ربایی در آسمان یا روی زمین خنثی شده است و بیش از 60 شهید در این راه تقدیم انقلاب کرده است اما از زمان استقرار سپاه اتفاقی برای مردم نیفتاده و امنیت پروازها به خوبی تامین شده است. لازم است از تلاش های این عزیزان و همه تلاشگران عرصه امنیت تشکر کنیم.

هاشمی نژاد به بحث مواد مخدر اشاره کرد و افزود: در بحث قاچاق مواد مخدر باید افراد مسئول بیشتر مراقبت کنند؛ دربحث توزیع و مصرف باید کنترل شود برخی جاها شیوع پیدا می کند.

وی اضافه کرد: در عروسی ها هم باید مراقب بود و مردم و خانواده ها هم مراقبت کنند، این امر به معروف و نهی از منکر باید در چنین مجالسی باشد و مردم نیز باید برخورد کنند.

امام جمعه عسلویه با اشاره به مشکلات شهرستان در موضوع اشتغال گفت: روز چهارشنبه برای دومین بار با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه  دیدار داشتم و وی گزارش مکتوبی از اسامی را با ذکر مشخصات و کد ملی و سایر موارد ارائه کرد که از تاریخ 28 آبان تا 25 آذر مجموعا 309 از استان مشغول به کار شدند که 77 نفر از این افراد از بومیان شهرستان عسلویه هستند که مشغول به کار شدند.

وی افزود: مهندس موسوی فرد پی گیری است و اگر این روند ادامه داشته باشد کمک زیادی به بحث اشتغال می کند من از این اقدام ارزشمند وی تشکر می کنم.

هاشمی نژاد بیان داشت: وزیر نفت اکیدا سفارش کرد گرفتاری های محیط پیرامونی و شهرستان های همجوار منطقه انرژی پارس حل شود اما چهار سال گذشت کاری انجام نشد.

وی با اشاره به آلودگی های عسلویه ابراز داشت: مدیر عامل منطقه ویژه پارس برای رفع آلودگی هم قول مساعد داده اند که پی گیر باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر