يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۰۰۳
يکشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۷

فکرشهر: مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر با اشاره به اینکه کارت های ملی قدیمی فقط تا پایان امسال اعتبار دارند از مردم خواست برای دریافت کارت ملی هوشمند عجله کنند.

به گزارش فکرشهر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، اسکندر پاسالار با بیان اینکه بیش از 858 هزار نفر در استان بوشهر واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند افزود: تاکنون 614 هزار و 535 نفر معادل 72درصد واجدان شرایط، کارت هوشمند خود را دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه کارت های ملی قدیمی فقط تا پایان امسال اعتبار دارند خاطرنشان کرد: هنوز بیش از 243 هزار نفر برای دریافت کارت هوشمند خود اقدامی نکرده‌اند.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر از تمام افراد 15سال به بالا در استان خواست در اولین فرصت به مکان‌های در نظر گرفته شده برای این کار مراجعه و ثبت نام کنند.

وی گفت: در حال حاضر 27 دفتر پیشخوان، دفاتر پستی و اداره‌های ثبت احوال در سراسر استان آماده خدمت رسانی به مردم برای ثبت نام کارت ملی هوشمند هستند.

پاسالار تصریح کرد: در روستاها نیز برای افرادی که امکان حضور در دفاتر پیشخوان شهرها را ندارند، ایستگاه های سیار به‌صورت متمرکز پیش بینی شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر