سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۶۰۶
سه‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

فکرشهر: فرمانده نیرو انتظامی گناوه گفت: مهمترین تهدیدات و آسیب های اجتماعی در شهرستان گناوه، سرقت، اعتیاد به مواد مخدر و فضای مجازی است.

به گزارش فکرشهر از فارس، سرهنگ حسین احمدی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان گناوه اظهار داشت:  مهمترین تهدیدات و آسیب های اجتماعی در شهرستان گناوه، سرقت، اعتیاد به مواد مخدر و فضای مجازی است.

فرمانده نیرو انتظامی شهرستان گناوه با اشاره به لزوم مدیریت فضای مجازی افزود: کارشناسان این سازمان چندین نشست آسیب شناسی در مدارس، دانشگاه ها و مساجد برگزار کرده است و این روند روشنگری ادامه دارد.

وی در پاسخ به خبرنگاران در رابطه با ایجاد چند شرکت هرمی در گناوه گفت: چند شرکت هرمی که در گناوه وجود داشت شناسایی و پرونده آن در پلیس آگاهی تشکیل شده و هماهنگی های قضایی آن در حال انجام است.

احمدی در بحث سرقت های صورت گرفته در سطح شهرستان گناوه، بیان داشت: با تلاش و زحمات همکاران در نیروانتظامی شهرستان و اطلاع رسانی خوب مردم در مواجهه با جرائم، توانستیم در مجموع  90 درصد سرقت ها را کشف کنیم.

فرمانده نیرو انتظامی گناوه گفت: با تلاش های صورت گرفته و اطلاع رسانی ها در مدارس، دانشگاه ها و سایر دستگاه های اجرایی، تصادفات فوتی نسبت به مدت مشابه سال قبل،  60 درصد کاهش پیدا کرده است.

​وی با اشاره به حوزه مشاوره و مددکاری اجتماعی کلانتری ابراز داشت: در سطح شهرستان از مجموع پرونده های ارسالی به کلانتری و این مرکز 90 درصد پرونده ها در خود کلانتری به صلح و سازش ختم شده است که نیاز به ارسال پرونده به مقام قضایی نبوده است.

حسین احمدی یکی دیگر از آسیب های اجتماعی را اعتیاد به مواد مخدر دانست و افزود: در این حوزه با اجرای طرح هایی که در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان انجام شده و همکاری خوب مردم و اطلاع رسانی های به موقعی که صورت گرفته است افزایش چهار برابری کشفیات مواد مخدر نسبت به  مدت مشابه سال قبل را داشته ایم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان در پاسخ به سوال خبرنگاری در رابطه با ارتقای کلانتری سطح شهر گفت:  این جمعیت شهر و گستردگی آن وجود تنها یک کلانتری، پاسخگوی نیاز شهر گناوه نیست که در این راستا با همکاری فرماندار و اداره راه و شهرسازی گناوه واگذاری زمین در حال انجام است و با هماهنگی ها و پیگیری های انجام شده از طریق مرکز، ایجاد کلانتری جدید صورت خواهد گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر