يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۶۴۶
چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵

فکرشهر:  به منظور آشنایی دانش آموزان با نحوه استفاده صحیح و بهینه از گاز طبیعی همایش همیاران گاز در سالن پیامبر اعظم (ص) دیلم برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد رامشی رئیس اداره گاز شهرستان دیلم  گفت: اداره گاز شهرستان دیلم به عنوان یکی از دستگاه های پیشگام در آموزش نکات ایمنی در سطح شهرستان، با اجرای طرح‌ها و پروژه‌های زیربنایی، گام موثری در راستای ترویج فرهنگ مصرف ایمن و بهینه گاز برداشته است.

وی افزود: اجرای این طرح و همایش نقش مهم و تاثیر گذاری در نهادینه کردن فرهنگ استفاده ایمن و بهینه از گاز طبیعی دارد.

رامشی اظهار داشت: با توزیع بسته‌ها و اقلام آموزشی بین دانش‌آموزان، اهداف آموزشی اداره گاز شهرستان دیلم در زمینه رعایت نکات ایمنی و مصرف بهینه در سطح مدارس و در بین خانواده‌ها دنبال می‌شود.

وی به ایجاد دیدگاه صحیح نسبت به  بخش ایمنی و بهینه سازی مصرف انرژی  در زمینه گاز  بین دانش آموزان اشاره کرد و افزود: اعطای  نشان همیار گاز به دانش آموزان و ترغیب آنان به انتشار مطالب آموخته شده با معرفی عنوان همیار گاز از مهم ترین اقدامات مورد نیاز به منظور حضور پر شور و اثرگذار دانش آموزان در این برنامه فرهنگی است.

رئیس اداره گاز شهرستان دیلم در پایان از مدعوین حاضر در جلسه بویژه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم و مدیران و مربیان مدارس بابت همکاری در زمینه برگزاری این همایش پرشور تشکر و قدردانی کرد.

در این همایش پس از آموزش نکات ایمنی، مخاطرات استفاده ناایمن از گاز طبیعی و آشنایی با وضعیت شبکه گازرسانی و میزان مصرف گاز در شهرستان و همچنین بیان شرح وظایف همیاران گاز، نشان «همیار گاز» به دانش آموزان اعطا شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر