سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۶۶۳
چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۰

فکرشهر:  استاندار بوشهر با اشاره به حمایت از طرح‌های اشتغال‌زا در استان بوشهر، گفت: تعریض محور اهرم - فراشبند تسریع شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند صبح چهارشنبه در بازدید از طرح‌های عمرانی شهرستان تنگستان اظهار داشت: هیچ پروژه‌ای در استان بوشهر از محل اعتبارات نفت بدون هماهنگی شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و تامین کامل اعتبار آن آغاز نشود.

وی با اشاره به اجرای طرح پرورش شترمرغ در شهرستان تنگستان اضافه کرد: علاوه بر پرورش شترمرغ ضروری است که نسبت به صادرات گوشت شترمرغ در استان بوشهر نیز اقدامات لازم انجام شود.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه چنین طرح‌هایی دارای توجیه اقتصادی مناسبی هستند، ادامه داد: این طرح‌ها نقش مهمی در اشتغال دارند و باید اقدام شود که تسهیلات بیشتری برای اجرای این طرح‌ها اختصاص یابد.

وی با اشاره به اجرای تولید مقوای کارتنی در روستاهای تنگستان، افزود: به‌روزرسانی دستگاه‌ها و ماشین‌آلات این واحدهای تولیدی برای بهبود وضعیت تولید ضروری است.

گراوند در بازدید از طرح‌های راهسازی شهرستان تنگستان بیان کرد: محور اهرم - برازجان دارای طول ۵۳ کیلومتر است که ۲۷ کیلومتر در دست اجرا است و ۱۰ کیلومتر آماده آسفالت است.

وی با اشاره به اجرای طرح تعریض محور اهرم - فراشبند، خاطرنشان کرد: مقرر شد که زمینه تامین اعتبار برای تعریض این محور که از پروژه‌های مهم است فراهم شود تا تکمیل آن تسریع شود.

استاندار بوشهر از اجرای طرح ساماندهی طرح آبگرم اهرم خبر داد و گفت: این پروژه دارای اهمیت بسیار زیادی است و ۵۰۰ میلیون تومان برای تسریع در تکمیل این پروژه اختصاص می‌یابد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر