دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: به مناسبت بزرگداشت هفته دولت 11 پروژه عمرانی فرهنگی و آموزشی با اعتبار18 میلیارد و 883 میلیون ریال در آیینی با حضور فرماندار دشتستان در بخش سعدآباد افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.به گزارش فکرشهر، در پنجمین روز از گرامیداشت هفته دولت گازرسانی به روستای 210 خانواری سرقنات با اعتبار پنج میلیارد و 163 میلیون ریال با 5/6 کیلومتر طول شبکه به بهره برداری رسید.همچنین سه خانه مددجویی از محل کمک های کمیته امداد امام خمینی (ره) و خیرین با اعتبار540 میلیون ریال در روستاهای هلپه ای و سرقنات و شهر وحدتیه افتتاح شد و دراختیار خانواده های نیازمند قرار گرفت.
کد خبر: ۵۲۰۸
شنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۵

فکرشهر: به مناسبت بزرگداشت هفته دولت 11 پروژه عمرانی فرهنگی و آموزشی با اعتبار18 میلیارد و 883 میلیون ریال در آیینی با حضور فرماندار دشتستان در بخش سعدآباد افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

به گزارش فکرشهر، در پنجمین روز از گرامیداشت هفته دولت گازرسانی به روستای 210 خانواری سرقنات با اعتبار پنج میلیارد و 163 میلیون ریال با 5/6 کیلومتر طول شبکه به بهره برداری رسید.

همچنین سه خانه مددجویی از محل کمک های کمیته امداد امام خمینی (ره) و خیرین با اعتبار540 میلیون ریال در روستاهای هلپه ای و سرقنات و شهر وحدتیه افتتاح شد و دراختیار خانواده های نیازمند قرار گرفت.

مدرسه راهنمایی شبانه روزی راضی سعدآباد است که برای ساخت این مجموعه آموزشی پنج میلیارد و 100 میلیون ریال در زمینی به مساحت 470 مترمربع و خانه عالم روستای برمک با 325 متر مربع مساحت و 105 متر زیربنا و 310میلیون ریال ااعتبار از دیگر طرح های افتتاحی است.

سه پروژه تقویت برق و برطرف کردن ضعف ولتاژ در روستای درودگاه وشهر سعدآباد با اعتبار780 میلیون ریال نیز به بهره برداری رسید.

مرکز نیکوکاری امام رضا(ع) در شهر وحدتیه با هدف جمع آوری کمک های مردمی و حمایت از اقشار ضعیف این منطقه آغاز بکار کرد.

همچنین عملیات اجرایی ساختمان بانک تجارت وحدتیه با 350 مترمربع زیربنا در دو طبقه با اعتبار هفت میلیارد ریال آغاز شد.

منبع:پرتال فرمانداری دشتستان

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر