سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۲۳۶۱
چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۴

فکرشهر: استاندار بوشهر با بیان اینکه تصویب خط ریلی بوشهر در شورای اقتصاد در راستای تحقق مطالبات مردم است گفت: دولت با همه گرفتاری‌ها اقدامات بزرگی همچون تصویب خط ریلی بوشهر در شورای اقتصاد و اجرای آن انجام داده است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، عبدالکریم گراوند صبح امروز در نشست مدیران ستادی استانداری بوشهر با تبریک ایام دهه مبارک فجر و تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه اظهار داشت: اساس توسعه و پیشرفت در همه موارد، نظم و انضباط کاری و اداری است.

استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به صرفه‌جویی  در همه زمینه‌ها تصریح کرد: با  صرفه جویی در هزینه‌ها ادارات، باید از محل این صرفه‌جویی پرداختی به کارکنان را افزایش دهیم، ضمن اینکه مسائل مالی و اخلاقی خط قرمز در مدیریت استان است و مدیران اجرایی استانداری هم در این مورد حساس باشند.

وی با تاکید بر ضرورت تدوین بانک اطلاعاتی نیروهای انسانی در استانداری و واحدهای تابعه خاطرنشان کرد: همه مدیران و کارشناسان باید به مجموعه استانداری به عنوان یک خانواده نگاه کنند و با همدلی و هماهنگی در مسیر پیشبرد امور حرکت کنند.

گراوند با تاکید بر پرهیز از توجه به مسائل حاشیه ای تصریح کرد:  شایسته نیست یک لحظه از وقت خود را صرف مسائل حاشیه‌ای کنیم.

استاندار بوشهر با قدردانی از تلاش‌های کارشناسان حوزه‌های مختلف استانداری بیان کرد: عملکرد یکساله دولت دوازدهم مایه مباهات و افتخار است و دولت با همه گرفتاریهایی که داشته اقدامات بزرگی انجام داده است.

گراوند با بیان اینکه تصویب خط ریلی بوشهر در شورای اقتصاد در راستای تحقق مطالبات مردم است گفت: دولت با همه گرفتاری‌ها اقدامات بزرگی همچون تصویب خط ریلی بوشهر در شورای اقتصاد و اجرای آن انجام داده است.

وی با بیان اینکه اختصاص اعتبارات در استان بوشهر هدفمند شده است، افزود: این اقدام روند خوبی است که در استان شروع شده و ادامه دارد.

 گراوند با اشاره به اهمیت فعالیت روابط عمومی به ویژه در استانداری بر ضرورت تجهیز امکانات و رفع نیازمندی‌های این مجموعه تاکید کرد و گفت: ساماندهی نیازمندی‌های روابط عمومی از سوی معاون هماهنگی امور اقتصادی انجام شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر