دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: 40زمین چمن مصنوعی در روستاهای استان بوشهر کلنگ زنی شد.به گزارش فکرشهر، محمدحسن پرآور در آئین افتتاح طرح های ورزشی شهرستان دیلم اظهار داشت: تلاش های بسیار خوبی به منظور توسعه زیرساخت های ورزشی در استان بوشهر صورت گرفته و طرح های بسیار خوبی را در دست اجرا داریم.وی اضافه کرد: هر چند در گذشته امکانات ورزشی در برخی از روستاهای استان بوشهر کم بود ولی با برنامه ریزی صورت گرفته در همه روستاهای بالای کی هزار نفر جمعیت استان بوشهر فضاهای ورزشی مناسبی اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۵۲۳۸
شنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰

فکرشهر: معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: 40زمین چمن مصنوعی در روستاهای استان بوشهر کلنگ زنی شد.

به گزارش فکرشهر، محمدحسن پرآور در آئین افتتاح طرح های ورزشی شهرستان دیلم اظهار داشت: تلاش های بسیار خوبی به منظور توسعه زیرساخت های ورزشی در استان بوشهر صورت گرفته و طرح های بسیار خوبی را در دست اجرا داریم.

وی اضافه کرد: هر چند در گذشته امکانات ورزشی در برخی از روستاهای استان بوشهر کم بود ولی با برنامه ریزی صورت گرفته در همه روستاهای بالای کی هزار نفر جمعیت استان بوشهر فضاهای ورزشی مناسبی اجرا خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ادامه داد: 40زمین چمن مصنوعی در روستاهای استان بوشهر کلنگ زنی شده که تا دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهند رسید.

سرمایه گذاری 308 میلیارد ریال برای ساخت سالن ورزشی در دیلم

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز در این آئین اظهار داشت: سالن ورزشی خلیج فارس دیلم با اعتبار سه میلیارد و 830 میلیون ریال ساخته شده است که نقش مهمی در توسعه زیرساخت های ورزشی این شهرستان خواهد داشت.

رضا جمشیدی افزود: این سالن ورزشی دارای یک هزار و 181 مترمربع مساحت است که ساختمان جانبی آننیز 156 متر مریع مساحت است و با کیفیت بالایی ساخته شده است.

به نوشته ی مهر، وی ادامه داد: این سالن دارای کفپوش هشت میلیمتری است و سقف ساندویچ پانل دارد و سیستم خنک کننده آن نیز از نوع سیستم خنک کننده و کولرهای اسپلیت است.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر