دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۲۶۶۰
پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۶

فکرشهر: مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از افزایش ضریب نفوذ گازرسانی در شهرها و روستاهای استان بوشهر خبرداد و گفت: با توسعه شبکه گازرسانی در استان بوشهر ضریب نفوذگاز رسانی در شهرها به ۹۹ درصد و روستاها به ۹۶ درصد افزایش یافت.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، مسلم رحمانی ظهر امروز در  افتتاح طرح‌های گازرسانی  در دشتستان با بیان اینکه امروز گازرسانی به سه روستا و 20 صنعت شهرستان دشتستان افتتاح شد اظهار داشت: این طرح‌‌ها با اعتبار 42 میلیارد و 70 میلیون ریال در روستای نی‌نیزک برگزار شد.

وی با بیان اینکه از 37 شهر استان تاکنون 36 شهر به‌صورت 100 درصد گازرسانی شده است اظهار داشت:تا قبل از دولت تدبیر و امید 70درصد مناطق شهری و 34 درصد مناطق روستایی گازدار بودند که با توسعه شبکه گازرسانی در استان بوشهر ضریب نفوذگاز رسانی در شهرها به 99 درصد و روستاها به 96 درصد افزایش یافت.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با بیان اینکه 4هزار و 900 میلیارد ریال برای طرح گازرسانی اختصاص یافت افزود: قبل از دولت تدبیر و امید کل اعتبارجذب شده برای اجرای طرح‌های گاز رسانی یک‌هزار و 830 میلیارد ریال بوده این درحالی است که در این دولت تاکنون به چهار هزار و 920 میلیارد ریال رسیده است.

رحمانی با بیان اینکه به 9 شهر و 85 روستای شهرستان دشتستان تاکنون گاز رسانی شده‌اندگفت:یک‌هزار و 478کیلومتر شبکه گذاری گاز انجام و 51 هزار انشعاب و 36هزار مشترک گاز در این شهرستان وجود دارد.

فرماندار دشتستان  با بیان اینکه جمهوری اسلامی دستاوردهای مختلفی در خدمت رسانی در بخش‌های آب، برق و گاز داشته است که قابل مقایسه قبل از انقلاب نیست افزود: در دهه فجر امسال تعداد 196 پروژه با اعتبار 195 میلیارد تومان در دشتستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت و تعداد 15 پروژه با اعتبار 106 میلیارد تومان نیز کلنگ‌زنی شدند.

 ارسلان زارع افزود: پیش از انقلاب تنها پنج شهر شهرستان دشتستان از نعمت برق برخوردار بود اما امروز این شاخص به 100 درصد رسیده است.

وی بیان کرد: در بخش آبرسانی نیز در گذشته شبکه آبرسانی تنها در9 شهر و روستای دشتستان وجود داشت اما امروز این شاخص به 96 درصد رسیده است.

فرماندار دشتستان با بیان اینکه پیش از انقلاب هیچ شهر و روستایی از شهرستان دشتستان از نعمت گاز برخوردار نبودند خاطر نشان کرد:امروز این شاخص در روستاها به 93.8 درصد و در شهرها به 100 درصد رسیده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر