شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۲۳۵
شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۲

فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ گفت: راه اندازی موزه دفاع مقدس جزیره خارگ ضروری است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمود رضایی صبح شنبه در نشست هماهنگی ستاد کار راهیان نور خلیج فارس در جزیره خارگ اظهار داشت: جزیره مقاوم و ایثارگر خارگ بعنوان دُری در هشت سال دفاع مقدس ایران اسلامی ایران می درخشد.

وی با اشاره به وضعیت خارگ در ددوران دفاع مقدس بیان کرد: صدام ملعون بارها اعلام می‌کرد که خارگ با خاک یکسان شده و بشکه نفتی دیگر از این جزیره صادر نخواهد شد ولی این جمله فقط یک رویا زود گذر بود.

رضایی افزود: با تکیه بر توان جوانان انقلابی و همت اهالی مقاوم این جزیره، حتی یک روز صادرات نفت خام از این جزیره مختل نشد و به روش‌های پیچیده مهندسی تا آخرین روز جنگ هم صادرات نفت ادامه یافت.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: اردوی راهیان نور در این جزیره بعنوان یک برند مطرح در حوزه اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت در ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: مسئولان جزیره با هم افزایی برای ارائه انواع خدمات به‌ویژه در حوزه پشتیبانی این اردوهای فرهنگی تلاش ویژه داشته باشند. تربیت راویان راهیان نور در این اردوهای فرهنگی یکی از اهداف و شاخص مد نظر قرار گیرد.

رضایی گفت: راه اندازی موزه دفاع مقدس جزیره خارگ یک ضرورت است که باید یک کارگروه ویژه در شرکت‌های نفتی مستقر در جزیره خارگ تشکیل و در تسریع این پروژه ملی همکاری کنند. این بخشداری آمادگی لازم برای تسریع در امور این پروژه ملی را دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر