يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۳۲۹
سه‌شنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۴:۲۱

فکرشهر:  با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، پنج پروژه عمرانی در عالی‌شهر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش فکرشهراز مهر، مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر ظهر سه‌شنبه در آئین افتتاح پنج پروژه عمرانی در عالی‌شهر اظهار داشت: این پروژه‌ها در مجموع با اعتبار ۱۸۳ میلیارد ریال اجرا شده است.

علی مقاتلی بیان کرد: امروز شاهد افتتاح یک مدرسه شش کلاسه در عالی‌شهر هستیم و چهار پروژه مدرسه دیگر در عالیشهر در حال اجرا است که با تکمیل آنها سرانه فضای آموزشی در این شهر به شاخص‌های استانی نزدیک می‌شود.

وی اضافه کرد: مجتمع فرهنگی هنری آفتاب در عالیشهر با اعتبار ۹۵ میلیارد ریال احداث شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته که ۵۰ درصد اعتبار داخلی و ۵۰ درصد از اعتبارات عمرانی استان بوده است.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر افزود: این مجتمع دارای دو هزار مترمربع مساحت است که ساختمان همکف مجتمع ۷۱۳ متر مربع، طبقه نخست ۶۸۹ مترمربع، ساختمان گریم ۷۵ مترمربع و سالن آمفی تئاتر ۴۹۷ مترمربع است.

وی با اشاره به فعالیت انجمن‌های خوشنویسی، هنرهای نمایشی، موسیقی، قرآن و نهج البلاغه، سینمای جوان، شعر و ادب در این مجتمع بیان کرد: مجتمع فرهنگی هنری آفتاب شامل ۱۳ کلاس آموزشی و پنج اتاق اداری و یک سالن آمفی تئاتر است.

مقاتلی از آغاز عملیات اجرایی ساخت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عالیشهر با اعتبار ۳۲ میلیارد ریال خبر داد و افزود: پیست دوچرخه سواری، واحد انتظامی کلانتری و بوستان ابریشم عالی‌شهر نیز افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: مرکز جامع بهداشتی و درمانی عالیشهر با اعتبار ۵۱ میلیارد ریال در زمینی به مساحت سه هزار و ۸۰۰ متر مربع در حال ساخت است که دارای ۲۰ تخت بیمارستانی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر