يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۵۷۱
سه‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۸

فکرشهر:  مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالی‌شهر گفت: زیرساخت‌های درمانی و فرهنگی در عالی‌شهر توسعه می‌یابد.

به گزارش فکرشهر از مهر، علی مقاتلی صبح سه‌شنبه در جشن اختتامیه هفته فرهنگی عالی‌شهر با تقدیر از عوامل اجرایی هفته فرهنگی عالی‌شهر و همچنین همراهی بسیار خوب مردم، عنوان کرد: با افتتاح پروژه‌های عمرانی و به‌ویژه مجتمع فرهنگی هنری آفتاب عالی‌شهر امیدواریم توانسته باشیم برای جامعه هنری قدمی برداشته و هنرمندان نیز بتوانند از این فضای به‌وجود آمده استفاده مطلوبی ببرند.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید عالی‌شهر ضمن عذرخواهی از مردم به دلیل کنسل شدن اجرای گروه موسیقی به دلیل شرایط بد آب و هوایی در روزهای قبل، اظهار داشت: سال آینده پروژه‌هایی در حوزه درمان و فرهنگی همچون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در دستور کار داریم که امیدواریم برای مردم این شهر مفید باشد.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های متعدد در هفته فرهنگی عالی‌شهر عنوان کرد: در برگزاری این برنامه‌ها که برای اولین بار در سطح عالی‌شهر با عنوان هفته فرهنگی اجرا شده است زحمات زیادی کشیده شده است.

فاطمه بحریاری مشاور فرهنگی اجتماعی شرکت عمران شهر جدید عالیشهر گفت: هفته فرهنگی عالیشهر با اجرای ۴۰ برنامه به مناسبت چهلمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برنامه ریزی و اجرا شده که برای اولین بار در سطح استان و عالیشهر در قالب طرح نشاط اجتماعی برگزار شده است.

وی افزود: با توجه به کارشناسی انجام شده، برنامه‌ها طوری طرح ریزی شده بود که اقشار مختلف در رده‌های سنی و علایق متفاوت بتوانند در آن مشارکت داشته باشند که الحمدالله با استقبال گسترده مردمی مواجه شد.

هفته فرهنگی عالی‌شهر شامل بازی‌های بومی محلی در مدارس، اجرای تئاتر خیابانی در بوستان‌ها، شب شعر و مسابقه مشاعره، کارگاه آموزشی، سمینار، اکران فیلم‌های سینمایی، برگزاری جشن، نمایشگاه عکس و اجرای ۱۰ غرفه صنایع دستی، همزمان با افتتاح پروژه مجتمع فرهنگی هنری آفتاب این شهر برگزار شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر