پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/عضو شورای شهر برازجان:
سامانه شفاف سازی نیاز مبرم شهرداری برازجان
کد خبر: ۵۶۱۲۷
سه‌شنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸

فکرشهر: نایب رئیس شورای اسلامی شهر برازجان، خواستار سامانه شفاف سازی در شهرداری برازجان شد.

به گزارش فکرشهر، بنافی افزود: درراستای تکریم مردم شریف شهر برازجان، راه اندازی سامانه شفاف سازی نیاز امروز همه ما است.

این عضو شورای اسلامی شهر برازجان بیان کرد: این حق برای شهروندان عصر دیجیتال است تا با دانستن اطلاعات مفید و راستی آزمایی شده در جریان شیوه، فرآیند، روند و مبلغ مورد نیاز برای  اداره شهر خود باشند.

وی گفت : شهرداری شیشه ای، یعنی با اطلاع رسانی دقیق و دیجیتالی، اتفاقات شهرداری ها در حوزه مالی، منابع انسانی، خدماتی و مدیریتی، مردم در کانون امور شهرداری ها قرار بگیرند.

 وی با اشاره به انتظارات اعضای شورای شهر از پرتال شفافیت شهرداری اظهار داشت: در واقع، انتظار از پرتال های شفافیت نهادهای عمومی و دولتی  اطلاع رسانی درباره موضوعات کلی و اجمالی و معرفی مدیران و شیوه ارتباط با سازمان ها و بخش های مرتبط و انتشار اطلاعیه ها است که امید است درآینده نزدیک شهرداری به این امرمهم جامه عمل بپوشاند.

بنافی ادامه داد: پرتال شفافیت در راستای توسعه وعمران شهر برازجان کمک خواهد کرد و همه شهروندان در امور شهری یار و یاورمسوولان خواهند بود.  

وی در پایان کارکرد سامانه شفافیت ارائه خدمات شهری را در حوزه های مختلف اینگونه برشمرد:

1. بخش قوانین و مصوبات: شامل آیین نامه ها، اساس نامه ها، مصوبات شورا و برنامه های راهبردی 
2.بخش ،آمار و بودجه: شامل نمایه درآمد، نمایه بودجه، بودجه سالانه و لیست پروژه ها، نمایه پروژه ها و لیست پیمانکاران، پروژه های عمرانی، مناقصه و مزایده ها، پرداخت ومطالبات پیمانکاران، هزینه کردها وهمچنین حوزه ی املاک و درآمدهای شهرداری 
3.همایش ها: گزارش رویدادهای شهر برازجان
4. انتصابات: اطلاعات نمودار سازمانی و انتصاب ها و اطلاعات تماس حوزه ها، بخش های عمرانی، خدماتی و فرهنگی و دیگرسازمان های وابسته به شهرداری
5. گردش کار: شهرسازی و رفع تخلفات شهری
6. پیشنهادات: شامل مشکلات شهری از طریق سامانه 
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر