جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۳۵۳
يکشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: طی این هفته دمای بیشینه هوا در سطح استان همچنان از مقادیر بالایی برخوردار است.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می‌دهد طی وقت امروز شرایط جوی و دریایی در سطح استان نسبتاً آرام خواهد بود.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود از ظهر فردا دوشنبه به تدریج سرعت وزش بادهای شمالی در سطح استان و همچنین بر روی دریا افزایش یابد و با افزایش سرعت وزش باد، ضمن ایجاد گردوخاک در مناطق مستعد، دریا نیز مواج و متلاطم می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود این وضعیت به تناوب تا اواخر هفته ادامه داشته باشد و طی این هفته دمای بیشینه هوا در سطح استان همچنان از مقادیر بالایی برخوردار است.

وی بیان کرد: برای ساعت آینده آسمان استان غالباً صاف همراه با غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی، طی ساعاتی همراه با وزش باد و در نقاط غیر ساحلی با احتمال گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی تصریح کرد: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ و روی دریا گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت، در برخی نقاط غیر ساحلی در ساعات بعد ازظهر گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر تاکید کرد: در این مدت ارتفاع موج دریا نیز بین ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر